پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار
اکالا اعلام کرد:

در کمپین «سوپر تخفیف» در یک روز بیشتر از ۱۵۷ هزار سفارش ثبت شد

الهه صالحی الهه صالحی
7 آبان 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در کمپین «سوپر تخفیف» در یک روز بیشتر از ۱۵۷ هزار سفارش ثبت شد

روابط‌عمومی اکالا اعلام کرده است که پس از اجرای کمپین تبلیغاتی گسترده خود توانسته است در روز ۳ آبان‌ماه رکورد جدیدی را به ثبت برساند و با اجرای کمپین دوروزه «سوپرتخفیف» در دل کمپین «رایگان می‌رسونمش» در ۲۴ ساعت بیشتر از ۱۵۷ هزار سفارش ثبت کرده است.

رضا عباسی، مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اکالا در این رابطه گفته است:‌ «اکالا موفق به ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش در روز ۳ آبان شد و رکورد قبلی بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی که حدود ۱۳۰ هزار سفارش در یک روز بود، شکست. ثبت چنین رکوردی تنها از جنبه فروش حائز اهمیت نیست، بلکه جنبه دیگر آن پیچیدگی‌های عملیاتی، حفظ کیفیت سرویس‌دهی و تحویل موفق سفارش‌ها است.»

در کمپین «سوپر تخفیف» در یک روز بیشتر از ۱۵۷ هزار سفارش ثبت شد 1

این پلتفرم در خبری که در اختیار دی‌ام برد قرار داده اشاره کرده است که در ساعات اوج فروش کمپین سوپرتخفیف که بین ۱۲ تا ۱۴ روز پنج‌شنبه بوده است، ۳۱ هزار و ۵۶۴ سفارش در اکالا ثبت شده است.

در کمپین «سوپر تخفیف» در یک روز بیشتر از ۱۵۷ هزار سفارش ثبت شد 2

مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اکالا، مشارکت بیشتر از ۴۰ برند حوزه FMCG در کمپین فروشی سوپرتخفیف و همینطور حضور گسترده در فضای آفلاین و سطح شهر تا فضاهای تبلیغاتی آنلاین در قالب این کمپین را دلایل مهم این دستاورد می‌داند و می‌گوید: «مانند کمپین‌های قبل، برندهای مشارکت کننده در کمپین فروشی سوپرتخفیف، با افزایش چشم‌گیر فروش محصولات خود در اکالا روبرو شدند.»

عباسی در ادامه اضافه کرده است: «به طور کلی نقطه متمایز صنعت آنلاین‌گروسری با سایر شاخه‌های تجارت الکترونیک، مسئله سرعت تحویل و بخش‌های عملیاتی آن است. نیاز به تحویل سریع در کسب‌وکار ما، پیچیدگی اجرای کمپین‌های بزرگ فروشی را چند برابر می‌کند. درواقع این کمپین‌ها فقط جنبه فروش و بازرگانی ندارند و نیاز به یک آمادگی عملیاتی بسیار بالا در سطح تامین‌کنندگان FMCG، لجستیک، فروشگاه‌ها و همینطور پشتیبانی دارند تا بتوانیم کیفیت خدمات متوازن و مشابه روزهای عادی را ارائه کنیم.»

اکالا پیش‌تر از این، در گزارش سال ۱۴۰۲ خود با تاکید بر تمرکز روی ارتقای تجربه خوشایند کاربران، از آغاز یک تحول گفته بود و خلق تجربه خرید راحت و به‌صرفه برای تمام اقشارا را ماموریت خود تعریف کرده بود. این پلتفرم در سراسر کشور به کاربران این امکان را می‌دهد که سوپرمارکت‌های محلی و زنجیره‌ای اطراف محل سکونت خود خرید کنند.

پلتفرم اکالا، اولین استارت‌آپ گروه صنعتی گلرنگ در بخش تجارت الکترونیک است و مهرماه امسال هفت ساله شد.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی