اُفود ادعا کرد: در یک ماه ۲۰ درصد از سهم بازار سفارش غذای آنلاین مشهد را گرفتیم
اُفود بهعنوان راهکار گروه گلرنگ برای رقابت با اسنپفود، اعلام کرد که توانسته در مدت یک ماه فعالیت، ۲۰ درصد از بازار روزانه سفارش غذا آنلاین در مشهد را به دست آورد.
براساس اعلام این شرکت به رسانه دیجیاتو، افود توانسته در بازه یکماهه فعالیت خود، بیش از ۱۶۰۰ عرضهکننده «وندور» را جذب کند که ۵۰ درصد از فروشگاههای بازار آنلاین مشهد را در بر میگیرد.آمار ارائهشده حاکی از آن است که فروش وندورهای فعال در اُفود در مدت ۳ روز معادل فروش ۳۰ روزه آنها در پلتفرم رقیب (اسنپفود) بوده است.
امین سلامی پرگو، مدیرعامل اُفود، پیشتر اندازه بازار سفارش غذا در ایران را ۳.۵ میلیارد دلار برآورد کرده بود که ۱۷ درصد آن (نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار) سهم ارسال غذای آنلاین است. براساس نرخ کنونی دلار، این رقم به بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان میرسد.
پیشازاین، استارتاپهای دیگری نیز درزمینه سفارش آنلاین غذا فعال بودند که اکثر آنها از بازار خارج شدهاند.