پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار
مدیر بازاریابی اوزون در رویداد تکراسا عنوان کرد:

چرخه تجارت میان مشتریان با بازاریابی O2O کامل می‌شود

الهه صالحی الهه صالحی
20 آبان 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چرخه تجارت میان مشتریان با بازاریابی O2O کامل می‌شود
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

میثم کیهانی، معاونت بازاریابی اوزون در ارائه خود در رویداد تکنولوژی‌های بازاریابی تکراسا به موضوع ترندهای روز O2O پرداخت. کیهانی در این‌باره گفت: «O2O تکمیل‌کننده چرخه تجارت میان مشتریان است. مهم‌ترین عنصر در این شیوه از بازاریابی داده‌ای است که از رفتار خرید مشتریان جمع‌آوری می‌شود.»

معاونت بازاریابی اوزون مهم‌ترین دستاورد بازاریابی O2O را افزایش میزان تعامل مخاطبان و کاهش هزینه جذب مشتریان (CAC) مارکتینگ دانست. او بیان کرد: «در بازاریابی O2O داده حرف اول را می‌زند و نقش حیاتی را ایفا می‌کند. در جهان نیز بازاریابی O2O روزبه‌روز توسعه و رشد بیشتری پیدا کرده است.»

بازاریابی آنلاین به آفلاین (O2O) سیستمی است که از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال آنلاین برای افزایش ترافیک و آشنایی مشتریان با مراکز فروش فیزیکی استفاده می‌شود.

کیهانی در ادامه با ذکر مثال گفت: «در چین، علی‌بابا با راه‌اندازی فروشگاه freshippo کاربران خود را مجدد به خرید از علی‌بابا هدایت کرد. همچنین والمارت، تسکو و کیرفور نیز با بازاریابی O2O، توانستند با کاهش هزینه جذب مشتریان و افزایش نرخ تبدیل کسب‌وکار خود را توسعه دهند و کاربران آنلاین خود را به سمت خرید آفلاین هدایت کنند.»

کیهانی همچنین اضافه کرد: «مجموعه آمازون سال ۲۰۱۷ برای ورود به فضای خرده‌فروشی آفلاین، Whole Foods را به مبلغ ۱۳ میلیارد دلار خرید که بتواند او تو او را انجام بدهد. والمارت نیز ۳ میلیارد دلار برای خرید Flipkart هزینه کرد تا بتواند وارد فضای آنلاین خرید شود.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی