پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ساناز طباطبایی و فواد تجلی داور جشنواره جهانی تبلیغات نیویورک شدند

مهسا بهادری مهسا بهادری
20 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ساناز طباطبایی و فواد تجلی داور جشنواره جهانی تبلیغات نیویورک شدند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ساناز طباطبایی و فواد تجلی به عنوان دو فعال حوزه تبلیغات، داور جشنواره جهانی نیویورک (NY Festivals) در سال ۲۰۲۴ شدند.

به گزارش دی‌ام‌برد، ساناز طباطبایی و فواد تجلی که هر دو فعال حوزه تبلیغات هستند، داور جشنواره جهانی نیویورک (NY Festivals) در سال ۲۰۲۴ شدند.

در سال ۲۰۲۳ فواد تجلی برای اولین‌بار داور جشنواره جهانی نیویورک شد. او بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه برندینگ و تبلیغات دارد و دیزاین استراتژیست و مدیر عامل استودیو دیزاین کارنو است.

ساناز طباطبایی نیز که برای اولین‌بار در NY Festivals حضور دارد؛ عضو موسس هولدینگ کارسان است و همچنین به صورت حرفه‌ای در حوزه تبلیغات و هویت‌سازی برند و چاپ مقاله فعالیت داشته است.

جشنواره جهانی نیویورک، یکی از رویدادهای بین‌المللی حوزه تبلیغات است که از سال ۱۹۵۷ به بررسی و انتخاب آثار ارسال شده از سوی آژانس‌های تبلیغاتی، فریلنسرها و برندهای تجاری در بخش‌های (Advertising Awards, AME Awards, NYF Health, Radio Awards, TV & Film Awards) می‌پردازد.

امسال رقابت در این جشنواره بین ۶۰ کشور دنیا خواهد بود و هیأت داوران از پنج قاره در سراسر جهان دعوت شده‌اند. در این دوره از جشنواره «هاربر» اهدا کننده جوایز این رویداد خواهد بود و زاک تاکر که یکی از بنیان‌گذاران و مدیر عامل هاربر است، به عنوان رییس هیئت داوران در این جشنواره حضور خواهد داشت.

هاربر یک استودیوی تولید و پست پروداکشن درجه یک جهانی را برعهده دارد که به صنایع فیلم بلند، اپیزودیک و تبلیغات خدمات می‌دهد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک