گزینه Reels و Shop به صفحه هوم اینستاگرام اضافه شد

⏱زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اینستاگرام گزینه Reels و Shop را به هوم‌اسکرین اضافه کرده است. از یک طرف بخش ویدیو در دوران کرونا طرفدارن بسیاری پیدا کرد و از سوی دیگر رقابت اینستاگرام با اپلیکیشن معروف تیک‌تاک باعث شد تا این پلتفرم تمرکز اصلی خود را روی این گزینه بیشتر کرده و بخش جداگانه را به Reels اختصاص بدهد. پیش از این تنها کاربران هند و چند کشور دیگر به آن دسترسی داشته‌اند، اما حالا همه کاربران اینستاگرام به آن دسترسی خواهند داشت. البته با توجه به اهمیت تجارت الکترونیک، تب Shop در نوار ابزار پایین صفحه اصلی نیز اضافه شده.

اینستاگرام با انتشار بیانیه‌ای گفت که تب‌های ریلز (Reels) و شاپ (Shop) را به صفحه‌ی هوم اضافه کرده است تا دسترسی به آن‌ها ساده‌تر باشد. شاپ قدیمی‌تر از ریلز است و هردوی این قابلیت‌ها تاکنون توانسته‌اند توجه قابل توجهی از سمت کاربران را به‌خود جلب کنند. ریلز به کاربران امکان می‌دهد همچون تیک تاک، ویدئوهای کوتاه را ضبط، ویرایش و منتشر کنند. این قابلیت مدتی پیش به‌روزرسانی شد تا امکان آپلود کردن ویدئوهای طولانی‌تر نیز در آن فراهم گردد.


از طرفی تب شاپ پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده را برای خرید محصول به کاربر نشان می‌دهد. در این تب همچنین بهترین محصولات که توسط خود اینستاگرام انتخاب می‌شوند نمایش داده خواهند شد. دو تب ریلز و شاپ، کاربران را قادر می‌سازند ساده‌تر به‌دنبال هرآنچه که می‌خواهند بگردند و در زمانی سریع کارهای مدنظرشان را در اینستاگرام انجام دهند.

رویدادهای آنلاین، قابلیتی جدید بزودی در لینکدین

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید