پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گزینه Reels و Shop به صفحه هوم اینستاگرام اضافه شد

زهرا قنبری زهرا قنبری
24 آبان 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزینه Reels و Shop به صفحه هوم اینستاگرام اضافه شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اینستاگرام گزینه Reels و Shop را به هوم‌اسکرین اضافه کرده است. از یک طرف بخش ویدیو در دوران کرونا طرفدارن بسیاری پیدا کرد و از سوی دیگر رقابت اینستاگرام با اپلیکیشن معروف تیک‌تاک باعث شد تا این پلتفرم تمرکز اصلی خود را روی این گزینه بیشتر کرده و بخش جداگانه را به Reels اختصاص بدهد. پیش از این تنها کاربران هند و چند کشور دیگر به آن دسترسی داشته‌اند، اما حالا همه کاربران اینستاگرام به آن دسترسی خواهند داشت. البته با توجه به اهمیت تجارت الکترونیک، تب Shop در نوار ابزار پایین صفحه اصلی نیز اضافه شده.

اینستاگرام با انتشار بیانیه‌ای گفت که تب‌های ریلز (Reels) و شاپ (Shop) را به صفحه‌ی هوم اضافه کرده است تا دسترسی به آن‌ها ساده‌تر باشد. شاپ قدیمی‌تر از ریلز است و هردوی این قابلیت‌ها تاکنون توانسته‌اند توجه قابل توجهی از سمت کاربران را به‌خود جلب کنند. ریلز به کاربران امکان می‌دهد همچون تیک تاک، ویدئوهای کوتاه را ضبط، ویرایش و منتشر کنند. این قابلیت مدتی پیش به‌روزرسانی شد تا امکان آپلود کردن ویدئوهای طولانی‌تر نیز در آن فراهم گردد.

گزینه Reels و Shop به صفحه هوم اینستاگرام اضافه شد 1
از طرفی تب شاپ پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده را برای خرید محصول به کاربر نشان می‌دهد. در این تب همچنین بهترین محصولات که توسط خود اینستاگرام انتخاب می‌شوند نمایش داده خواهند شد. دو تب ریلز و شاپ، کاربران را قادر می‌سازند ساده‌تر به‌دنبال هرآنچه که می‌خواهند بگردند و در زمانی سریع کارهای مدنظرشان را در اینستاگرام انجام دهند.

بخوانید  مزیت‌های نرم افزار CRM برای کسب‌وکارها که باید بدانید
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

pouyan
pouyan

دو هفته پیش این دو آپشن برام فعال شد و خیلی خوب بودن و چند روز پیش باز رفتن با یه آپدیت اینستا مشکل چیه برای اکانتای خاصیه این؟ میشه ایمیل کنید ممنون.

اسمارتک