پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان ادیت کردن توییت‌ها برای نسخه پولی توییتر فعال شد

زهرا محبی زهرا محبی
12 شهریور 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
امکان ادیت کردن توییت‌ها برای نسخه پولی توییتر فعال شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

توییتر در روز گذشته به طور رسمی از اضافه شدن امکان ادیت توییت به توییتر خبر داد. این قابلیت از آن دسته قابلیت‌هایی بود که جمعیت زیادی از کاربران توییتر، از ابتدای کار این شبکه اجتماعی منتظر آن بودند. حالا در زمان مدیریت ایلان ماسک اضافه شدن این قابلیت به توییتر ممکن شده است.

ادیت توییت

همانطور که در توییت بالا می‌بینید، امکان ادیت کردن توییت‌ها به صورت زنده تست شده و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته قابل توجه است که این قابلیت -حداقل فعلا- فقط برای نسخه پولی توییتر با نام Twitter Blue فعال شده است. توییتر برای جلوگیری از سوء استفاده‌هایی که ممکن است به واسطه این آپشن صورت بگیرد هم فکرهایی کرده است.

کاربر پس از ارسال توییت تنها 30 دقیقه وقت دارد که توییت خود را ادیت کند. همچنین، توییت‌های ادیت‌شده با یک برچسب «ادیت‌شده» از دیگر توییت‌ها متمایز می‌شوند تا کاربران دیگر بدانند که صاحب توییت آن را ویرایش کرده است. نهایتا، در برچسبی که پایین توییت‌های ادیت‌شده می‌خورد، می‌توان تمام سابقه ادیت‌ها را اعم از زمان ادیت و تغییرات ایجادشده مشاهده کرد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک