پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان پاسخ‌گویی خودکار به دایرکت‌ها و کامنت‌های پست‌ها و لایوها به نوین‌هاب افزوده شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
20 دی 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان پاسخ‌گویی خودکار به دایرکت‌ها و کامنت‌های پست‌ها و لایوها به نوین‌هاب افزوده شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نوین هاب، اخیرا در یک آپدیت جدید امکان پاسخ‌گویی خودکار به دایرکت‌ها را فراهم کرده است. با این سیستم، کاربران می‌توانند به همه دایرکت‌های خود به صورت خودکار و ۲۴ ساعته پاسخ دهند. در این قابلیت جدید چند ویژگی‌ مهم از جمله پاسخ خودکار دایرکت‌ها به تعداد نامحدود، اضافه کردن محصول و ساخت ویترین محصولات در دایرکت اینستاگرام،  ساخت فرم در دایرکت و جمع آوری داده‌های مشتریان و افزایش ۱۰ برابری بازدید استوری‌‌ها و تعامل پیج ارائه شده است.

این قابلیت پاسخ خودکار برای پست‌ها نیز فعال شده، به این صورت که کاربران این امکان را خواهند داشت که یک کلمه، عدد یا عبارت مشخص کنید که هر زمانی در کامنت‌ها نوشته شد، پیام آماده شده به صورت خودکار و فوری به دایرکت مخاطب ارسال شود. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از افزایش تعامل، مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنند.

علاوه بر دایرکت، نوین‌هاب همین قابلیت را برای لایو اینستاگرام نیز فعال کرده است تا درصورتی که مخاطبان در حین لایو کلمه، عدد یا عبارتی را وارد کنند که از پیش مشخص شده است، به صورت خودکار برای او یک پیام دایرکت ارسال شود.

این قابلیت برای برگزاری مسابقات و جمع‌آوری اطلاعات در لایوها مفید بوده و هم‌اکنون برای تمامی کاربران فعال است. کاربران می‌توانند در پنل کاربری خود، بخش دایرکت هوشمند را انتخاب کرده و پاسخ‌های خودکار را تنظیم یا ویرایش کنند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک