پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام شایعه کاهش دیده شدن پست‌های تبلیغاتی را رد کرد

شقایق پرورش شقایق پرورش
27 آبان 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینستاگرام شایعه کاهش دیده شدن پست‌های تبلیغاتی را رد کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در جدیدترین پست‌های اطلاع‌رسانی خود در این اپلیکیشن، به شایعه‌ دیگری درباره اینستاگرام پایان داد و کاهش دیده شدن پست‌های تبلیغاتی توسط این شبکه اجتماعی را رد کرد.

به گزارش دی‌ام برد، موسری مدیرعامل اینستاگرام شایعه‌ای مبنی بر اینکه اینستاگرام عمداً رتبه‌ی پست‌هایی که به‌عنوان محتوای اسپانسر شده تگ شده‌اند را پایین می‌آورد تا برندها را مجبور به پرداخت برای دیده شدن کند، رد کرد.

موسری در این‌باره نوشت: «اینستاگرام به پست‌هایی که به عنوان محتواي اسپانسر شده علامت‌گذاری می‌شوند، رتبه‌بندی پایین‌تری نمی‌دهد. این کار صرفا به پلتفرم کمک می‌کند تا محتوای تبلیغاتی را بهتر شناسایی کند و به سازندگان اجازه می‌دهد بدون نگرانی از کاهش تعامل، به طور شفاف محتوای خود را مشخص کنند.

اظهارنظر موسری در شرایطی است که بسیاری براین باورند که کاهش رتبه و دیده شدن این پست‌ها به سود اینستاگرام است چرا که در چنین شرایطی برندها وادار خواهند شد که برای بیشتر دیده شدن، پول بیشتری بپردازند. البته از سوی دیگر برخی معتقدند که کاربران اینستاگرام کمتر با پست‌های تبلیغاتی تعامل دارند و به محض دیدن برچسب “تبلیغاتی” روی یک پست، بسیاری از آن‌ها از کنار آن رد می‌شوند و همین موضوع باعث کاهش تعامل و در نتیجه کاهش دیده شدن این پست‌ها شده است.

موسری ماه قبل هم توضیح داده بود که قرار دادن لوگوی یک برند بر روی یک ریلز باعث کاهش دیده شدن آن نمی‌شود، اما این پلتفرم دیده شد ریلزهایی که از تیک‌تاک و یوتوب روی اینستاگرام آپلود می‌شوند و لوگوی این پلتفرم‌ ریلزهایی با واترمارک تیک‌تاک و یوتیوب با کاهش دیده شدن مواجه خواهند شد.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
شقایق پرورش
شقایق پرورش
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی