
گزارش ویدیویی دیام برد از نمایشگاه نوشیدنیها ۱۴۰۴


دوازدهمین نمایشگاه بینالمللی نوشیدنیها، چای، قهوه و صنایع وابسته از تاریخ ۸ تا ۱۱ مرداد با حضور فعالان این حوزه برگزار شد. در این نمایشگاه، برندهای مختلف در زمینه قهوه، چای، آبمیوه و شیر به همراه شرکتهای چاپ و بستهبندی و ماشینآلات مرتبط حضور داشتند و به معرفی تازهترین محصولات خود پرداختند.
حامی این گزارش: برند واتا
این نمایشگاه، نخستین رویدادی بود که پس از پایان جنگ ایران و اسرائیل برگزار شد و نشانهای امیدبخش از آغاز دوباره فعالیتهای بازاریابی برندها بهشمار میرفت. البته نمایشگاه بیشتر رویکرد B2B (کسبوکار به کسبوکار) داشت تا B2C (کسبوکار به مصرفکننده).
از جمله برندهای حاضر در این نمایشگاه میتوان به پگاه، سولیکو، گروه رحمانی، دلکینی، واتا، میوا و غیره اشاره کرد. با این حال، جای خالی برندهای مطرح و بزرگ در این حوزه بهشدت احساس میشد؛ موضوعی که با توجه به شرایط پس از جنگ، تا حدی قابل پیشبینی بود.
گزارش ویدیویی دیام برد از نمایشگاه نوشیدنیها ۱۴۰۴ را میتوانید در ادامه تماشا کنید.
