پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رپورتاژ

برگزاری بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران توسط دیجی‌کالا

مهسا بهادری مهسا بهادری
11 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برگزاری بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران توسط دیجی‌کالا

دیجی‌کالا بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران را با عنوان «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌کند.

این رویداد آموزشی با همکاری دیجی‌نکست برگزار می‌شود و «تاثیر روندهای کلیدی مانند اتوماسیون، هوش‌مصنوعی و موارد دیگر بر وظایف، نیازها و مهارت‌های کارکنان»، «نقش داده‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک منابع انسانی»، «جایگاه و نقش مدیران منابع‌انسانی در دنیای در حال تغییر» و «استراتژی‌ها و راهکارهایی برای استقرار فناوری به منظور ارتقای بهره‌وری و بهبود اثربخشی منابع انسانی»، محورهای آن است.

مسعود طباطبایی مدیرعامل دیجی‌کالا، الناز سخائیان مدیرعامل نستله، سپیده استادزمانی مدیرعامل یونیلیور، مهرداد عبدالرزاق رییس هیات‌مدیره و هم‌بنیان‌گذار اسنپ‌فود، آذرخش مکری روانپزشک و استاد دانشگاه، شهرام کریمی مدیر People analytics KPMG، مهدی شامی‌زنجانی استاد دانشگاه تهران، کمال ریاضی معاون منابع انسانی دیجی‌کالا، مصی کوهنورد مدیرکل منابع انسانی دیجی‌کالا، محمد مجتهدی معاون منابع انسانی ایرانسل، امیر نفریه معاون منابع انسانی زرین‌رویا، محمدجواد ثابت استاد دانشگاه و مشاور مدیریت سازمان، سینا توسلی معاون منابع انسانی اسنپ‌فود، نوید ناظمیان راهبر بین المللی مدیران و محمدمهدی زارعی مدیر منابع انسانی انرژی دانا سخنرانان دومین رویداد آموزشی نکست شیفت هستند.

این رویداد برای مدیران ارشد طراحی شده اما علاقه‌مندان به این حوزه و افرادی که دارای سابقه کمتری در این زمینه هستند هم می‌توانند در دو کارگاه ویژه این رویداد برای توسعه دانش خودشان شرکت کنند. کارگاه‌های «منابع انسانی دیجیتال» و «تجزیه و تحلیل افراد» همزمان با رویداد «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌شود.

رویداد آموزشی «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» چهارشنبه ۲۰ تیر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار می شود. همچنین با این کد تخفیف (Media-25) می‌توانید از ۲۵ درصد تخفیف ویژه استفاده کنید.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد آموزشی می‌توانند از طریق این وب‌سایت ثبت‌نام کنند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

علی نامدار
علی نامدار

کاش قبل از اینکه از دیجی کالا رپرتاژ آگهی بپذیرید از وضعیت افتضاح منابع انسانی داخل دیجی کالا مطمئن می شدید! دیجی کالا اول میزان نارضایتی نیروهای فعلیش رو جمع و جور بکنه بعد بیاد ایونت بذاره! خنده داره واقعا!!!!

هارمونی