نیوزباکس ابزار تحلیل و شنیدن شبکه‌های اجتماعی سه ساله شد

نیوزباکس تولد
⏱زمان مطالعه: 2 دقیقه

نیوزباکس ابزار تحلیل و مدیریت شنیدن شبکه‌های اجتماعی در تاریخ ۷ مهر ۱۳۹۷ متولد شد و امروز، ۷ مهر  ۱۴۰۰ سه سالگی خود  را جشن گرفت.

این ابزار شنیدن شبکه‌های اجتماعی به سازمان‌ها و کسب‌وکارها کمک می‌کند تا راحت‌تر و سریع‌تر از خبرهای مربوط به برند و محصولات‌شان باخبر شوند و هر زمانی که کاربران راجع به آن‌ها صحبت کنند باخبر شوند و با شنیدن صدای مشتریان، رابطه خود را با آن‌ها بهبود دهند و از شهرت و اعتبار برند خود محافظت کنند

بخش‌های جدید نیوزباکس

در سال گذشته نیوزباکس  ۵۸ میلیون محتوایی که کاربران به آن نیاز داشتند را به دستشان رسانده که ۲۸ میلیون محتوا مربوط به توییتر، ۱۵ میلیون محتوا مربوط به تلگرام، ۳ میلیون محتوا مربوط به اینستاگرام، ۱۳ میلیون محتوا مربوط به سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها و ۲۰۰ هزار محتوا مربوط به آپارات بوده است. همچنین بیش از ۱۸۰ هزار محتوا را هم از میان نشریات آنلاین جمع‌آوری کرده است.

محتوای ارائه‌شده به کاربران در یک سال گذشته

کاربران نیوزباکس در مجموع ۱۱۴۵ حساب کاربری ساخته‌اند و بیش از ۳۶۰۰ کلمه کلیدی برای پایش ثبت کرده‌اند که نسبت به سال قبل، ۱۴۰۰ عدد افزایش یافته است. از این تعداد، بیش از ۲۰ درصد محتوای پنل خود را از طریق اتصال محتوا و در کانال تلگرامی اختصاصی خودشان دریافت کرده‌اند. رکورد بیشترین جمع‌آوری محتوا در یک روز مربوط است به روز ۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ که نیوزباکس در آن روز بیش از ۴۷۲ هزار محتوا در اختیار کاربران قرار داده است.

آمار استفاده صنایع مختلف از نیوزباکس

تیم محتوای نیوزباکس در یک سال گذشته بیش از ۵۰ مقاله و ایمیل آموزشی با موضوعاتی از قبیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی و ارتباط با مشتریان، روابط عمومی، برندینگ و تحلیل و رصد رقبا تهیه کرده و همراه با گزارش‌هایی از ویژگی‌های نیوزباکس منتشر کرده است. همچنین دو کتاب الکترونیک با موضوع آموزش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تولید و در آن‌ها راه‌حل‌هایی ارائه کرده‌اند که کاربران نیوزباکس بتوانند نتایج بهتری از فعالیت‌های خود به دست آورند

آپدیت گوگل ادز با ۳ قابلیت جدید!
آمار کاربران نیوزباکس

خبر کامل نیوزباکس را در اینجا بخوانید.

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید