پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

خبر خوش برای سئومسترها: ahrefs ابزار کلیدی خود را رایگان کرد

زهرا قنبری زهرا قنبری
2 مهر 1399
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خبر خوش برای سئومسترها: ahrefs ابزار کلیدی خود را رایگان کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 ahrefs به تازگی یکی از ابزارهای خود به نام ahrefs webmaster tools را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

ahrefs، یکی از وبسایت‌های است که ابزارهای تحلیل و بررسی سئو داخلی و خارجی در اختیار وبمستران قرار می‌دهد. این وبسایت به تازگی ابزاری به نام «ahrefs webmaster tools» ارائه داده که عملکرد سئو وبسایت را بهینه کرده و به شما کمک می‌کند تا از جستجو یا نتایج اورگانیک گوگل و سایر موتورهای جستجو بازدید بیشتری برای وبسایت خود به دست آورید. خبری که برای هر سئو کاری می‌تواند خوشحال‌کننده باشد این است که ای اچرفز ( ahrefs ) این ابزار را به صورت رایگان ارائه می‌دهد؛ در واقع از این پس شما می‌توانید با استفاده از این ابزار در ahrefs به صورت رایگان اکانت بسازید.

این کمپانی درباره علت ارائه رایگان این ابزار اعلام کرده است: «برخی سایت‌ها با هدف درآمدزایی ساخته نشده‌اند اما محتوای باکیفیت مناسبی ارائه می‌دهند که به دلیل عدم بهینه‌سازی مناسب در جستجوی گوگل پیدا نمی‌شوند. ما قصد داریم از صاحبان وبسایت‌هایی که نمی‌توانند سرمایه‌گذاری لازم برای یک ابزار حرفه‌ای سئو فراهم کنند، پشتیبانی کنیم. ahrefs قصد دارد با حمایت از این سایت‌ها، به دیده شدن آن‌ها کمک کند، از این رو برخی از خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.»

خبر خوش برای سئومسترها: ahrefs ابزار کلیدی خود را رایگان کرد 1

 

بخوانید  کامل‌ترین چک لیست سئوی سایت + اینفوگرافی چک لیست سئو 2023

چرا باید از ابزار وبمستر  Ahrefs استفاده کنید؟

این ابزار به شما کمک می‌کند تا 100 ارور و خطای مشترک در سئو وبسایت‌ها را جستجو، یافته و رفع کنید و این خطاها را به صورت دائم پایش کرده و زمان مشاهده مشکل مشابه به شما اطلاع می‌دهد تا بتوانید بازدهی سایت خود را به حداکثر برسانید. درواقع با استفاده از ایمیل‌ها اتوماتیک تغییرات را به شما یادآوری می‌کند و همیشه یک گام از مشکلات و رقبای خود جلوتر هستید. همچنین این ابزار لیست کاملی از بک لینک‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. ابزار ahrefs webmaster tools این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که بتوانید کلمات کلیدی اصلی خود را از نظر رتبه و ورودی با رقبا مقایسه کنید و کلمات کلیدی که برای شما ورودی به همراه دارند را به درستی انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های ابزارهای Ahrefs Webmaster، ارائه داده‌های مفید به سئوکارها است. برای مثال گوگل سرچ کنسول ابزاری ضروری برای هر وبسایتی به شمار می‌آید. اما داده‌های موجود در این ابزار برای سئوکارها کافی نیست. این درست دقیقاً همان جایی است که ahrefs webmaster tools به شما کمک می‌کند.

بخوانید  عوامل موثر بر سئو چیست؟‌راهنمای جامع بهینه‌سازی سایت

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

محمد
محمد

باید دسترسی سرچ کنسول سایت را بدیم بهش؟

    هادی مرادی
    هادی مرادی

    خیر دوست عزیز

محسن
محسن

خوش خبر باشید همیشه????

اسمارتک