کمپین جدید Wonderful Pistachios برای معرفی پسته بدون پوست و جذب مصرفکنندگان جوان
Wonderful Pistachios، برند فعال در حوزه تولید و توزیع پسته در ایالات متحده، کمپین تبلیغاتی جدیدی OOHای را با هدف جذب مصرفکنندگان جوان و افرادی با سبک زندگی فعال در بازارهای کلیدی آمریکا در ایالتهای آتلانتا، بوستون، دالاس، دنور، دیترویت و فیلادلفیابرای محصولات بدون پوست خود اجرا کرده است.
به نقل از دیام برد و به نقل از رسانه MarketingDive، این کمپین جدید در قالب تبلیغات محیطی (OOH) اجرا شده است و در مکانهای پر رفت و آمد مانند فرودگاهها، ایستگاههای حمل و نقل عمومی، پارکهای ملی و ایستگاههای شارژ خودروهای الکتریکی نمایش داده میشود. همچنین، نزدیک به ۸۰ خودرو از شرکتهای خدمات حمل و نقل آنلاین اوبر (Uber) و لیفت (Lyft) با پوشش برند Wonderful Pistachios در این کمپین شرکت دارند. این خودروها به مدت بیش از ۴۰ ساعت در هفته در مناطق پر ترافیک فعالیت میکنند تا محصولات “بدون پوست” این برند را به مخاطبان هدف معرفی کنند.
در کنار تبلیغات سنتی و دیجیتال، این برند با اینفلوئنسرهای محلی در بازارهای مورد هدف خود همکاری میکند تا راحتی حمل و مزایای خرید پسته بدون پوست را به آنها گوشزد کند. این برند، اشاره کرده است که این دسته از همکاریها با هدف جذب مصرفکنندگان جوان و نسل زدیها انجام شده است.
این کمپین جدید تفاوتهای محسوسی با کمپین قبلی “Get Crackin” دارد که در آن Wonderful Pistachios بر محصولات دارای پوست تمرکز کرده بود و با همکاری چهرههای معروفی مانند مارتا استوارت و اسنوپ داگ اجرا شد. به نمایش گذاشته شد. به نظر میرسد این برند قصد دارد در کمپین جدید خود و با تمرکز بر محصول پسته بدون پوست در بازار رقابتی امروز جایگاه ویژهای کسب کند.