پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

استیکرهای ویدیویی به آپدیت جدید تلگرام اضافه شدند

زهرا محبی زهرا محبی
12 بهمن 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استیکرهای ویدیویی به آپدیت جدید تلگرام اضافه شدند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اولین آﭘﺪﯾﺖ ﺗﻠﮕﺮام در ﺳﺎل 2022 ﺷﺎﻣﻞ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖهای هیجان‌انگیز و ﺟﺪﯾﺪی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎرﺑﺮی اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ را ﺑﻪ ﺳﻄﺢ ﺟﺪﯾﺪی ﺑﺮده‌اﻧﺪ. اﯾﻦ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖھﺎ ھﻢاﮐﻨﻮن ﺑﺮای ھﻤﻪ ﮐﺎرﺑﺮان iOS و کاربران اندرویدی که مستقیما آپدیت را از telegram.org/android دانلود کرده‌اند در دﺳﺘﺮس است.

استیکرهای ویدیویی

هم‌اکنون تلگرام دارای استیکرهای متحرک زیادی است، اما از این پس قرار است تلگرام از تبدیل ویدیوهایی معمولی به استیکر هم پشتیبانی کند.

تلگرام

بهبود یافتن ری‌اکشن پیام‌های تلگرامی

اکنون در قسمت Reactions انیمیشن‌های فشرده‌تری وجود دارند. برای ارسال یک ری‌اکشن انیماتوری‌شده بزرگ‌تر، یک واکنش را در منو فشار دهید و نگه دارید. مانند ایموجی‌های تعاملی، واکنش‌ها یا همان Reactions اکنون همگام‌سازی شده‌اند، بنابراین گیرندگان واکنش انیمیشنی را در زمان واقعی می‌بینند.

تلگرام

اضافه شدن ری‌اکشن‌های جدید و ایموجی‌های تعاملی

در این آپدیت  5 ری‌اکشن جدید به تلگرام اضافه می‌شود (🥰🤯🤔🤬👏) تا به شما کمک کند درباره هر چیزی که می‌خواهید با مخاطبان خود گفت‌وگو کنید. این ری‌اکشن‌های جدید می‌توانند به عنوان ایموجی‌های تعاملی هم در صفحه چت ارسال شوند؛ پس از فرستادن هر یک از این 5 ایموجی، روی ایموجی متحرک ضربه بزنید تا جلوه تمام صفحه همگام‌سازی‌شده را آزاد کنید و ببینید.

تلگرام

پیمایش منویی و نحوه جدید حرکت دادن چت‌های اخیر خود

هنگام پرش از کانال‌های خوانده‌نشده یا حرکت بین چت‌هایتان، دکمه back یا همان بازگشت را فشار دهید و نگه دارید تا به یک چت خاص که خودتان انتخاب می‌کنید بازگردید.

تلگرام

رفع باگ‌های متعدد در بخش‌های دیگر

توسعه‌دهندگان تلگرام در ماه ژانویه دو هفته به طور کامل روی رفع مشکلات شناخته‌شده در برنامه تلگرام تمرکز کردند. از جمله موارد دیگری که بهبود داده شدند، کیفیت تماس‌ها، پشتیبانی از ترجمه و ارسال پیام‌های بی‌صدا هستند.

اگر اندرویدی هستید، برای دانلود نسخه جدید تلگرام اینجا کلیک کنید.

بخوانید  جدیدترین آپدیت تلگرام چه قابلیت‌هایی دارد؟

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک