پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

سرویس جدید «رتبه جت سئو» شروع به کار کرد

زهرا محبی زهرا محبی
16 اسفند 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرویس جدید «رتبه جت سئو» شروع به کار کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش دی‌ام برد، امروز سرویس جدیدی از جت سئو معرفی شد که به گفته جت سئو، قرار است جایگزینی برای رتبه الکسا در ایران باشد و از امروز با نام «رتبه جت سئو» از امروز در دسترس کاربران است. جت سئو یک سرویس سئو سایت است که به کسب‌‌و‌کارها کمک می‌کند سایت‌شان را سئو کنند.

سال‌ها رتبه الکسا معیاری برای سنجش میزان موفقیت سایت‌ها بوده است؛ ابزاری که معیارهای زیاد و بعضا عجیبی (مثل خرید اشتراک) برای رتبه‌بندی سایت‌ها ارائه می‌داد. اما همین سرویس هم به‌تازگی اعلام کرد که سرویس رتبه‌بندی این شرکت تنها تا دو ماه دیگر در میادین سئو در دسترس خواهد بود. به صورت کلی، سرویس رتبه‌بندی الکسا مشکلاتی داشت که به گفته جت سئو، در سرویس رتبه جت سئو برطرف شده‌اند؛ برای مثال:

۱. کاربران موبایل تول‌بار ندارند و الکسا به همین دلیل توانایی تخمین بازدید موبایل را ندارد.

۲. کاربران سایت‌ در حوزه‌های مختلف به نسبت یکسانی تول‌بار را نصب نمی‌کنند. به همین دلیل، سایت‌هایی که در حوزه تکنولوژی یا دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند رتبه بهتری هم کسب می‌کنند.

افزایش کاربران موبایل به مرور باعث شد که رتبه الکسا با آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد تفاوت زیادی داشته باشد. به همه این مشکلات این را هم باید اضافه کرد که فریب دادن الکسا کار ساده‌ای است.

سرویس جت سئو چطور رتبه سایت را محاسبه می‌کند؟

رتبه جت سئو بر اساس ترافیک ورودی سایت‌های ایرانی از گوگل در کلمات کلیدی پرجستجو محاسبه می‌شود و برخلاف رتبه الکسا، شامل ترافیک ورودی از طریق موبایل و دسکتاپ است. به گفته جت سئو مزیت ویژه ین سرویس نسبت به رتبه الکسا این است که به سادگی قابلیت فریب و تقلب را ندارد و تخمینی مناسب و واقعی از ترافیک سایت‌های ایرانی از گوگل به شما ارائه می‌کند.

بخوانید  به زودی امکان خرید از تبلیغات ویدیویی یوتیوب ممکن می‌شود

در حال حاضر رتبه جت سئو هر ۷ روز یک‌ بار و در شنبه‌ها به‌روزرسانی می‌شود و بازدید ۲۸۲۰۰۰ سایت ایرانی را تخمین می‌زند. برای استفاده از این سرویس، به آدرس jetseo.ir/rank بروید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک