کافه بازار از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

⏱زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کافه بازار پس از ده سال فعالیت لوگوی خود را تغییر داد. در طراحی مجدد نشان بازار، عنصر تصویر سبد حفظ شده و تنها رنگ آن به سبز تغییر داده شده است. مدیران کافه بازار بازنگری در نشان بازار را بازتابی از ارزش‌های درون‌سازمانی به‌ویژه «پویایی» می‌دانند. آن‌ها علت اصلی این رفرش برند را یکی تنوع محصولات بازار در دو سال اخیر و دیگری کهنگی نشان قبلی بازار می‌دانند. خدمات و محصولات کافه بازارمانند نمایش رایگان فیلم و سریال یا فعال‌ شدن سپر امنیت برای برنامه‌ها و بازی‌ها در دو سال اخیر فضایی امن، جذاب و دوستانه برای کاربران به وجود آورده است و این تغییرات باعث شد تا آن‌ها به فکر رفرش برند بیافتند.

مدیران کافه بازار توضیح می‌دهند: «نشان قبلی بازار تا حدی، هم رنگ کهنگی به خودش گرفته بود، هم محدودیت‌هایی برای نمایش در فضاهای مختلف داشت. در طراحی مجدد نشان، راه‌های متعددی را آزمودیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با رفع محدودیت‌ها، عنصر تصویری «سبد» را حفظ کنیم. سبد نه تنها برای کاربران ما بسیار آشناست، بلکه نماد ملموس خرید و گشت‌وگذار هم هست. سبد تازه‌ی بازار، تفاوت‌های زیادی با سبد قبلی دارد. از جزئیات غیرلازم در بافت، شکل و رنگ‌ آن پرهیز کرده‌ایم تا جلوه‌ای مدرن، شاداب و منعطف در فضاهای کاربری مختلف به آن ببخشیم. علاوه‌براین، سبد تازه‌ی ما، همان رنگ سبز آشنا را دارد که کاربران در طول این سال‌ها در فضاهای مختلف محصولی بازار دیده‌ و تجربه کرده‌اند.»

پایان همکاری سوپرسل با کافه بازار و توقف بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید