پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آیسی مانکی با ساخت یک CGI از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

مهسا بهادری مهسا بهادری
24 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیسی مانکی با ساخت یک CGI از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

به گفته روابط عمومی آیسی‌مانکی به دی‌ام برد، آیس مانکی حدود ۱۲ سال پیش تحت لایسنس یک شرکت اتریشی و به سفارش شرکت رکسان و دارا توسط شرکت بهنوش ایران تولید و عرضه شد در زمان عرضه Target Audience محصول نسل Z بودند که در حال حاضر بزرگ شده‌اند و دیگر نسل زد به شمار نمی‌آیند.

نسل Z امروزی نسبت به نسل قبل کاملا تغییر کرده و عادت‌ها و نگرش‌های خاص خودشان را دارند، ما برای تارگت کردن نسل جدید نیاز به انجام یک ریببرندینگ داشتیم.

به گفته روابط‌عمومی، این برند از ماسکوت مانکی یا میمون روی شیشه خود استفاده کرده که نشان از هیجان و شادی دارد؛ اما اکنون و در اقدامی تصمیم گرفته تا لوگوی جدیدی طراحی کند که مینیمال‌تر، به‌روزتر و شرورتر است. این لوگو با هدف برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با نسل جدید طراحی شده و تلاش دارد تا پاسخگوی نیاز نسل Z باشد. آیسی مانکی با ساخت یک CGI از تغییر لوگوی خود خبر داد. این ریبرندینگ با پیام «نسل جدید با آیسی‌مانکی جدید» راهی بازار خواهد شد و قرار است برای سنین ۱۵ تا ۲۴ سوپرایزهای بسیار متفاوت و هیجان‌انگیزی به همراه داشته باشد.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

آذر ماه سال گذشته و در در رویداد «عادات رسانه‌ای نسل Z» مطرح شد که ۵ برند در میان نسل زد طرفداران زیادی دارند و بر اساس آمارها آیسی مانکی جایگاه اول این بازار را به خود اختصاص داده است.

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی