پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ابزار جدید رصد و آنالیز لینکدین: «اینسایت بیشتر فالورها و نمایش برترین پست‌های شما»

مرجان عبدی مرجان عبدی
16 آذر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ابزار جدید رصد و آنالیز لینکدین: «اینسایت بیشتر فالورها و نمایش برترین پست‌های شما»
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لینکدین در آخرین به‌روزرسانی‌ خود امکان تحلیل داده‌ جدیدی اضافه می‌کند که کاربران در مورد برترین پست‌های خود و مخاطبان خود اینسایت بیشتری بدست آوردند.

لینکدین همواره به دنبال این بوده است تا کارابران این شبکه اجتماعی بتوانند نگاهی جامع و درک کاملی از وضعیت اکانت خود، پست‌ها، فعالیت‌ها و فالورهای خود داشته باشند و این آپدیت جدید نیز در همین راستا به لینکدین اضافه می‌شود.

برخی امکانات این آپدیت:

رشد فالور در طول زمان

می‌توانید رشد فالوورهای خود در طول زمان و داده‌های جدید مربوط به آن را در tab مخاطبین مشاهده کنید.

ابزار جدید رصد و آنالیز لینکدین: «اینسایت بیشتر فالورها و نمایش برترین پست‌های شما» 1

لینکدین عنوان کرده است که می‌توانید از این داده‌ها و نرخ رشد فالورهای خود متوجه شوید چه چیزی باعث رشد فالوورها می‌شود. کاربران با این اطلاعات می‌توانند تشخیص دهند که آیا موضوع پست‌ها، قالب بصری جدید و … ممکن است بر رشد فالوورهای آن‌ها تأثیر گذاشته باشد یا خیر، و به آنها کمک می‌کند تا استراتژی خود را بهبود دهند.

ابزار جدید دموگرافیک

در پایین بخش رشد فالور بخش جدیدی اضافه شده است با نام Demographic. این بخش فالوورهای شما را  بر ساس عنوان شغل، مکان، صنایع، سابقه کار، اندازه شرکت و نام شرکت فهرست‌بندی می‌کند، که با استفاده از این اطلاعات می‌توانید درک عمیق‌تری از مخاطبین خود داشته باشید و محتوای مناسب‌تری انتخاب کنید.

برترین پست‌ها

ابزار جدید رصد و آنالیز لینکدین: «اینسایت بیشتر فالورها و نمایش برترین پست‌های شما» 2

شما می‌توانید حداکثر سه مورد از پست‌های برتر خود را در tab پست‌ها مشاهده کنید. پست‌های برتر بر اساس نمایش‌، ٰimpression و یا interaction در محدوده تاریخ انتخابی شما رتبه‌بندی می‌شوند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک