پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لینکدین در یک ماه اخیر چه قابلیت‌هایی را اضافه کرده است؟

زهرا محبی زهرا محبی
2 خرداد 1401
زمان مطالعه: 4 دقیقه
لینکدین در یک ماه اخیر چه قابلیت‌هایی را اضافه کرده است؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه

لینکدین هم در این سال‌ها مثل دیگر شبکه‌های اجتماعی مدام در پی تغییر و آپدیت کردن خود بوده است تا بتواند کاربر خود را راضی نگه دارد. در این یک ماه گذشته هم توسعه‌دهندگان لینکدین خبر از اضافه شدن و تغییر کردن مواردی داده‌اند که قرار است در این مطلب، آن‌ها را ذکر کنیم.

اضافه شدن زیرنویس‌های در لحظه به رویدادهای صوتی لینکدین

قابلیت اول یک قابلیت بسیار کاربردی است که لینکدین برای تسهیل دسترسی افراد ناشنوا یا افرادی دارای آسیب‌های صوتی آن را اضافه کرده است. از این پس، رویدادهای صوتی‌ای که در لینکدین برگزار می‌شوند، زیرنویس خواهند داشت. البته مسلما این قابلیت هنوز تنها به زبان انگلیسی در دسترس است.

لینکدین

لینکدین در این خصوص توضیح می‌دهد: «تا پیش از افراد پس از ورود به رویدادهای صوتی لینکدین، تنها می‌توانستند به آن گوش بدهند. خوشبختانه با این آپدیت جدید، این گزینه برای افراد ناشنوا یا کم‌شنوا نیز در دسترس قرار می‌گیرد.» رویدادهای صوتی از ماه ژانویه سال 2022 به لینکدین اضافه شده‌اند.

بهبود سرچ لینکدین برای پست‌هایی که قبل‌تر دیده‌اید

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید لینکدین به پست‌هایی که افراد در پروفایل خود منتشر می‌کنند مربوط می‌شود. لینکدین می‌خواهد طوری سرچ خود را بهبود بخشد که پیدا کردن پست‌هایی که افراد قبلا دیده‌اند برایشان راحت‌تر شود. لینکدین در خصوص این مورد گفته است: «ما مدام از کاربران می‌شنیدیم که می‌خواستند دوباره پست‌هایی را که قبلا در فیدشان دیده بودند ببینند. هم‌اکنون می‌توانید این کار را با سرچ کردن «نام سازنده یک پست» به علاوه «کلیدواژه‌های آن پست» انجام دهید.»

بخوانید  برند تایر کومهو از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

احتمالا این آپدیت مورد بسیار موثر و بزرگی برای شما به نظر نیاید، اما شاید در زمان‌هایی که مصرانه به دنبال یک پست به‌خصوص هستید، بتواند به یاری شما بیاید.

قرار دادن لینک در قسمت بالای پروفایل

لینکدین اعلام کرده است که قصد دارد امکان قرار دادن یک لینک را در قسمت بالایی پروفایل برای «همه افراد» فعال کند. با این قابلیت، افراد می‌توانند مخاطبان لینکدینی خود را به وبسایت خود هدایت کنند. فاز آزمایشی این قابلیت در اواخر ماه گذشته شروع شد. لینکدین در این خصوص گفته است: «قبل از اینکه این آپدیت را به صورت عمومی و برای همه فعال کنیم، به صورت آزمایشی آن را برای افرادی با Creator Mode فعال در دسترس قرار می‌دهیم.» این گزینه می‌تواند به جامع‌تر شدن پروفایل و افزایش ورودی به وبسایت افراد کمک زیادی کند.

لینکدین

چگونگی قرار دادن لینک

آپدیت الگوریتم‌های لینکدین برای رتبه‌بندی و نمایش محتوا

لینکدین می‌خواهد نحوه رتبه‌بندی محتوا را تغییر دهد و الگوریتم خود را به‌روزرسانی کند. تغییرات الگوریتم فید در لینکدین با هدف ارائه محتوای بهتر و مرتبط‌تر به کاربران و ایجاد بحث‌وگفتگو صورت می‌گیرد. همچنین، با چنین تغییری کاربران کنترل بیشتری بر فیدهای خود خواهند داشت و می‌توانند دسته‌بندی خاصی از محتوا را مسدود کنند. لینکدین گفته است که این کار را برای شخصی‌تر کردن تجربه کاربر از لینکدین انجام می‌دهد.

لینکدین اکنون گزینه‌هایی را برای کاربران فراهم می کند تا محتوایی را که به آن علاقه ندارند محدود کنند. یعنی شما می‌توانید (همچون الگوریتم اینستاگرام) گزینه «نمی‌خواهم این پست را ببینم» را برای پست‌های مورد نظر خود انتخاب کنید تا لینکدین دیگر از آن نوع پست‌ها به شما نشان ندهد. همچنین می‌توانید محتوای یک نویسنده خاص را در فید خود به حداقل برسانید.

بخوانید  گوگل جدیدترین آپدیت هسته (Core Update) خود را لانچ کرد

امکان انتشار نظرات و فیدبک‌ها

لینکدین از این پس به افراد و کاربران ارائه‌کننده خدمات اجازه می‌دهد که نظرات مثبتی که دریافت می‌کنند را در پروفایل خود به نمایش بگذارند. ریویوها و نظرات ابزار مفیدی برای ارائه‌دهندگان خدمات هستند و می‌توانند مشتری‌های بیشتری جذب کنند. لینکدین با این منطق، به جمعیت 4 میلیونی ارائه‌دهندگان خدمات خود، این امکان را می‌دهد که فیدبک‌هایی که دریافت کرده‌اند را در پروفایل خود برای دیگر افراد به نمایش درآورند.

به‌روزرسانی و شفاف‌تر شدن قوانین فعالیت در لینکدین

لینکدین در آخرین خبر خود، به آپدیت شدن سیاست‌های حضور در اجتماعات حرفه‌ای و کاری لینکدین اشاره کرد. از آنجایی که گزارش‌های اذیت و آزار در فضای این شبکه در حال افزایش است و ظاهرا سیاست‌های قبلی از شفافیت کافی برخوردار نبوده‌اند، این سیاست‌ها با تغییراتی کاربردی، دوباره منتشر شدند. می‌توانید این سیاست‌ها را که موارد مجاز و غیرمجاز فعالیت در لینکدین در آن توضیح داده‌ شده است اینجا ببینید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک