پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«گوگل کیورد پلنر» تنظیم خودکار کلمات کلیدی در Ad Groups را اضافه کرد

زهرا محبی زهرا محبی
5 شهریور 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«گوگل کیورد پلنر» تنظیم خودکار کلمات کلیدی در Ad Groups را اضافه کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ابزار «گوگل کیورد پلنر» یکی از ابزارهای سئویی گوگل است که با آن می‌توانید به تحقیق کلمات کلیدی خود بپردازید. این ابزار اعلام کرده است که حالا دسته‌بندی کردن کلمات کلیدی تبلیغاتی در گروه‌های مرتبط ممکن شده است و همه کاربران می‌توانند به صورت عمومی از آن استفاده کنند.

به صورت کلی Ad Groups شامل کیوردهایی است که به یک خدمت یا محصول فروشی مرتبط می‌شوند. کاربرد Ad Groups این است که گوگل را در خصوص تبلیغات محصول در سایت‌های مرتبط راهنمایی می‌کند. تا پیش از این، این فرآیند باید به صورت دستی و توسط کاربر انجام می‌شد؛ اما حالا ویژگی جدید کیورد پلنر، با کمک هوش مصنوعی، این فرآیند را خودکارسازی و کار کاربر را راحت کرده است.

این قابلیت از سال 2021 تنها برای عده کمی از کاربران فعال شده بود اما هم‌اکنون در دسترس همه قرار گرفته است. گوگل در این خصوص اشاره کرده است که تنظیم Ad Group به صورت دستی کماکان برای همه امکان‌پذیر است، کاری که این قابلیت جدید برای کاربران می‌کند این است که با کمک ماشین لرنینگ، به شما پیشنهاد می‌دهد که کدام گروه تبلیغاتی برای اضافه کردن کیوردهای مورد نظرتان بهترین گزینه محسوب می‌شود. این کار صرفه‌جویی زمانی زیادی برای کاربران به همراه دارد، چرا که ممکن است بسته به بیزنس، مجبور شوید هزاران کلمه کلیدی یا Ad Group را بررسی کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات