پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گزارش دسکتاپ به بخش Experience Report سرچ کنسول اضافه شد

زهرا محبی زهرا محبی
28 دی 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش دسکتاپ به بخش Experience Report سرچ کنسول اضافه شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امروز خبر جدیدی در خصوص بخش Experience گوگل سرچ کنسول منتشر شد که احتمالا کاربران دائمی این ابزار را خوشحال کند. در حالی که کاربران منتظر اضافه شدن آپدیت صفحه Experience گوگل در نسخه دسکتاپ بودند، این گزارش اضافه شد!

گزارش Experience، صفحه‌ای است که در منوی سمت چپ ابزار در قسمت Experience افزوده شده است و حاکی از تجربه کاربری‌ای است که صفحات سایت برای کاربران ایجاد می‌نماید. این گزارش ترکیبی ترکیبی از اطلاعات در خصوص امنیت HTTPS، وضعیت مرور ایمن (Safe Browsing)، سازگاری با موبایل (Mobile Friendly) و گزارش موجود Core Web Vital است. بنابراین به این گزارش، Page Experience Report می‌گویند. همچنین می‌توانید رشد هر صفحه از سایت را در این صفحه رصد کنید.

صفحه Experience Report قابلیت جدیدی است که از همین امروز توسط گوگل در نسخه دسکتاپ ابزار راه‌اندازی شده است. گوگل گفته است: «حالا که می‌خواستیم در آینده نزدیک صفحه Experience را به دسکتاپ لینک کنیم، با خود فکر کردیم که یک صفحه دسکتاپی برای پشتیبانی از آن بسازیم.»

این صفحه جدید، قبل‌تر هم یک بار در آوریل 2021 راه‌اندازی شده بود، اما نسخه جدید دارای معیار و متریک‌هایی است که ضمن تخمین کیفیت Experience، درصد urlهای با تجربه‌ی کاربری خوب و تعداد impression این urlها را نمایش می‌دهد. هم‌چنین به شما اجازه می‌دهد صفحات خاصی را بررسی کنید و برای بهبود آن‌ها، اصلاحاتی پیاده‌سازی کنید.

بخوانید  مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: سامانه نظارت مردمی بر فضای تبلیغات کشور با امکان گزارش تخلفات در بسترهای مجازی و حقیقی آغاز به‌کار می‌کند
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک