پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل آنالیتیکس گروه‌های Custom Channel را به سرویس اضافه کرد

زهرا محبی زهرا محبی
22 فروردین 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل آنالیتیکس گروه‌های Custom Channel را به سرویس اضافه کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گروه‌های Custom Channel یا گروه‌های کانال سفارشی، قابلیت جدیدی در گوگل آنالیتیکس یونیورسال و گوگل آنالیتیکس 4 است که به کاربران امکان می‌دهد گروه‌های کانال شخصی‌سازی‌شده را یا از ابتدا و یا با استفاده از گروه کانال پیش‌فرض گوگل بسازند. گروه‌های Custom Channel که برای همه کاربران قابل دسترسی است، شما را قادر می‌سازد که کانال‌های خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. این گروه‌ها همچنین در گزارش‌ها و جست‌وجوهای سفارشی استفاده شوند تا اینسایت‌های در جریان و مبتنی بر تاریخ را در خصوص کانال‌های کمپین به شما نشان دهند.

این قابلیت جدید، کاربری روان و منعطفی دارد و شما می‌توانید در آن، نام کانال‌ها را با توجه به اولویت‌های شرکت‌تان تغییر دهید، معیارهای هر کانال را به صورت دقیق تنظیم کنید و کانال‌ها را برای رسیدن به چشم‌اندازی گسترده‌تر یا هدفمندتر، حذف یا اضافه کنید. هر گروه Custom Channel، شامل چندین کانال است که به عنوان یک طبقه‌بندی قاعده‌مند برای منابع ترافیک وب‌سایت شما عمل می‌کند. گروه‌های کانال سفارشی را می‌توان در گزارش‌هایی استفاده کرد که قبلا از گروه‌های کانال پیش‌فرض به عنوان بُعد اصلی پشتیبانی می‌کردند (مانند گزارش‌های جذب مشتری). این گروه‌ها را می‌توان به عنوان ابعاد اولیه یا ثانویه اعمال کرد.

گروه‌های کانال سفارشی مزایای زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است که با این گروه‌ها، امکان تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها بیشتر شده است. گروه‌های کانال سفارشی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند که داده‌های ترافیک وب‌سایت خود را به طور موثرتری طبقه‌بندی و تجزیه‌وتحلیل کنند. همچنین، آن‌ها را قادر می‌سازند تا روندها و الگوهای رفتار کاربر را در این مسیر شناسایی کنند. نتیجه چنین چیزی، تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در خصوص هدف‌گذاری، تخصیص بودجه و تعدیل و بهینه‌سازی کمپین خواهد بود.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک