پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نتفلیکس تا پایان سال ۲۰۲۵ یک پلتفرم Ad Tech می‌سازد

مهسا بهادری مهسا بهادری
29 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
نتفلیکس تا پایان سال ۲۰۲۵ یک پلتفرم Ad Tech می‌سازد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش marketingmind، ایمی راینهارد، رئیس تبلیغات نتفلیکس، اعلام کرد که تصمیم دارند تا پایان سال ۲۰۲۵ یک پلتفرم Ad Tech‌ راه‌اندازی کنند. نتفلیکس که ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در جهان دارد، تصمیم دارد تا به تبلیغ‌کنندگان راه‌های تازه‌ای برای تبلیغات ارائه می‌دهد.

پیام پلتفرم تبلیغات نتفلیکس این است: «وقتی با نتفلیکس تبلیغ می‌کنید، می‌توانید به تمام مخاطبان جهان دست پیدا کنید.»

به دنبال راه‌ندازی این پلتفرم، نتفلیکس شرکای جدیدی همچون Lucid، iSpotTV، EDO، Nielsen و TVision را معرفی کرد تا کسانی که می‌خواهند کار تبلیغات انجام دهند، برای بررسی و میزان تاثیرگذاری کمپینشان از آن‌ها استفاده کنند.

ایمی راینهارد اعلام کرد: «ارائه پلتفرم فناوری تبلیغات به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم نتفلیکس را همچنان در زمینه فناوری، پیشرو نگه داریم. به همین دلیل هم تصمیم داریم تا تبلیغات را به صورت استراتژیک به کاربران ارائه دهیم تا تجربه متفاوتی برای آن‌ها ایجاد کنیم. ما تحقیقات عمیقی در مورد مصرف‌کنندگان انجام دادیم تا مطمئن شویم که از رقبایمان پیشی گرفته‌ایم و فرصت‌های متفاوتی را برای کاربرانمان فراهم خواهیم کرد.

همچنین این پلتفرم تصمیم دارد تا در تابستان امسال قابلیت‌های The Trade Desk، Google’s Display، Video ۳۶۰ و Magnite خود را ارتقا دهد.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اشاره