پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ویژگی اشتراک‌گذاری برنامه‌ها در مایکت چیست و چگونه کار می‌کند؟

مرجان عبدی مرجان عبدی
28 فروردین 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
ویژگی اشتراک‌گذاری برنامه‌ها در مایکت چیست و چگونه کار می‌کند؟
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برای شما هم پیش آمده که بخواهید برنامه‌ها و بازی‌هایی را که روی گوشی خود نصب دارید، برای بقیه ارسال کنید. به احتمال زیاد برای انجام این کار وارد اپ استور خود می‌شدید و یک برنامه انتقال فایل نصب می‌کردید و بالاخره پس از طی مراحلی گوشی شما آماده ارسال فایل برنامه یا بازی مورد نظر می‌شد.

مایکت در این فرایند اشتراک‌گذاری از امکان جدیدی خبر داده است که از این پس کاربران می‌توانند برنامه یا بازی مورد نظر خود را با اطرافیانشان به اشتراک بگذارند.
به گزارش مایکت بوسیله این ویژگی جدید، شما می‌توانید برنامه و بازی خود را برای بقیه ارسال کنید و آن‌ها نیز برای استفاده از آن برنامه یا بازی نیازی به دانلود فایل و مصرف حجم اینترنت نداشته باشند.

این فروشگاه اندرویدی عنوان کرده است: «کاربران با استفاده از ویژگی اشتراک‌گذاری برنامه، نیازی به صدور اجازه دسترسی‌هایی مانند دسترسی به لیست مخاطبین، تقویم گوشی و دوربین و… برای برنامه‌های ناشناس ندارند. از طرفی تبلیغات مزاحم در برنامه‌‌های کاربردی مانند برنامه‌های انتقال فایل همیشه دغدغه کاربران بوده است که در مایکت خبری از آن‌ها نیست.
در مجموع مایکت با تحلیل نیازهای کاربر حین اشتراک‌گذاری برنامه‌ها و بازی‌ها، این فرایند جدید را برای این کار فراهم آورده است.»

ویژگی اشتراک‌گذاری برنامه‌ها در مایکت چیست و چگونه کار می‌کند؟ 1

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک