پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نقاط حساسی که مشاور سئو به داد مجریان خدمات سئو می‌رسد!

سحر ملکی گاوگانی سحر ملکی گاوگانی
1 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه: 6 دقیقه
نقاط حساسی که مشاور سئو به داد مجریان خدمات سئو می‌رسد!
زمان مطالعه: 4 دقیقه

هنگام اجرای خدمات سئو، مواقعی وجود دارد که به نقاطی تیره و تاریک می‌رسید، گویا در نقطه‌ای ایستاده‌اید که برایتان همانند پایان راهی است که تازه آن را شروع کرده‌اید. نقاط حساسی که اگر ذره‌ای از مسیر منحرف شوید، گویا از خود هدف منحرف شده‌اید.

در این مواقع حساس باید چه اقدامی انجام داد؟ مجریان خدمات سئو چگونه باید مطمئن شوند که مسیر هدفشان را به‌صورت صحیح و درست طی می‌کنند؟ چه کسی در پیمودن مسیر هدف مجریان خدمات سئو نقش خواهد داشت؟ این ها سوالاتی هستند که در نقاط کور و تاریک فرایندهای سئو و برای مجریان سئو پیش می آید که در ادامه به این موضوع می پردازیم که چه مواقعی و در چه نقاط حساسی، مشاور سئو می‌تواند به داد مجریان خدمات سئو می‌رسد.

نقطه حساس اول | سایت، غرق در سیاهی!

سئو سایت در صورتی نتیجه می‌دهد که به‌صورت اصولی و طبق قوانین گوگل انجام شود. اصطلاحاً باید برای انجام سئو سایت از روش سئو کلاه سفید استفاده شود. درست است که در مواقعی هم می‌توان از تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری استفاده کرد اما دورزدن قوانین گوگل با انجام تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه و ترفندهای غیرطبیعی فقط باعث کثیف شدن سئو و غرق شدن سایت در اعماق تاریکی می‌شود.

همان نقطه‌ای که دیگر نمی‌دانید چه کاری انجام دهید! در آن نقطه مشاور سئو برای برگرداندن شما به سمت پاکی سئو سایت، دستتان را می‌گیرد و از غرق شدن شما در سیاهی و جریمه شدن جلوگیری می‌کند؛ بنابراین اگر سئو سایت به‌صورت اصولی و طبیعی انجام نشده باشد، مشاوره سئو می‌تواند به شمایی که مجری خدمات سئو سایت هستید، کمک فراوانی کند.

همچنین بخوانید: استراتژی سئو چیست؟ | صفر تا صد تدوین استراتژی سئو

نقطه حساس دوم | سئو در مسیر انحرافی!

مسیر حرکت برای خدمات سئو سایت همان استراتژی سئو داخلی و سئو خارجی است که اگر اشتباه و غیراصولی چیده شده باشد، از همان ابتدای مسیر، انحراف خواهد داشت و از اهداف سایت دور می‌شود. حرکت با استراتژی اصولی و درست است که بهبود سئو سایت و رسیدن به جایگاه های اول در نتایج جستجو را برای شما به همراه دارد. اما اگر استراتژی و هدف های سئو درست و اصولی چیده نشود، چه می‌شود؟

بخوانید  جشنواره یلدایی ناشران دیما افیلیت و شرایط شرکت در آن

آن‌وقت بازهم در نقطه حساسی قرار می‌گیرید که اعماق تاریکی را حس می‌کنید، اما در این زمان هم با استفاده از مشاوره سئو می‌توان از تاریکی و سیاهی خارج شد و در مسیر درست رسیدن به هدف قرار گرفت. در مسیر چیده شدن استراتژی اصولی هم مشاور سئو به داد مجریان خدمات سئو می‌رسد.

نقطه حساس سوم | رتبه بود، فروش نبود!

هدف از سئو سایت، رسیدن کلمات کلیدی سایت به صفحه اول گوگل است، اما اگر تمامی کلیدواژه‌های سایت به صفحه اول برسند و فروش محصول و کالا یا ارائه خدمات به کاربر رخ ندهد، چه می‌شود؟ یا حتی اگر سایتی از ابتدا فروش محصول و خدمات را داشت، اما با سئو هیچ افزایشی پیدا نکرد، باید چه اقدامی انجام داد؟

در این حالت که کلمات کلیدی سایت به صفحه اول گوگل رسیده‌اند اما فروش محصول یا ارائه خدمات از طریق سایت اتفاق نمی‌افتد، حتماً یک جای کارِ مجریان خدمات سئو می‌لنگد! در این صحنه چه کسی به داد آنها خواهد رسید؟

راه حلی که مشاوران سئو برای برطرف‌کردن این نقطه حساس ارائه می‌دهند، مربوط به بازاریابی محتوایی است که باید از تکنیک‌های بازاریابی و مارکتینگ در سایت و صفحات رتبه دار استفاده شود. باید بدانید که سئو سایت بدون چاشنی مارکتینگ ارزشی ندارد! چرا که حتی اگر سایت سئو و بهینه‌سازی‌شده باشد، هیچ فروش محصول و کالا یا ارائه خدماتی رخ نمی‌دهد.

علاوه بر بازاریابی محتوایی باید CTA یا همان کال تو اکشن هم وجود داشته باشد. این به معنای آن است که از مخاطب یا کاربری که وارد سایت شما می‌شود، همه چیز را بخواهید! مثلاً بخواهید که فرمی را پُر کند، بخواهید که امتیاز و نظر بدهد، بخواهید که فعالیت داشته باشد، بخواهید که با سایت شما در تعامل باشد، بخواهید که …!

بخوانید  بررسی فعالیت کمدین‌های اینستاگرام قبل و بعد از فیلترینگ اینستاگرام

زیرا با تمام این خواستن‌ها و کال تو اکشن‌ها (CTA) است که متقابلاً هم مخاطب از سایت ما محصول و خدمات می‌خواهد و هم فروش از طریق سایت برای صاحب آن اتفاق می‌افتد. همچنین مجریان خدمات سئو سایت می‌توانند از یک نکته طلایی برای حل این نقطه حساس استفاده کنند، آن هم این است که مجریان می‌توانند برای محصولات و خدمات قابل‌ارائه سایت نسبت به رقبایشان، از قیمت‌گذاری رقابتی استفاده نمایند؛ بنابراین اگر شما مجریان خدمات سئو در این حالت هم در نقطه کور و تاریکی اعماق قرار گرفتید، می‌توانید از مشاوران سئو (که به مارکتینگ هم مسلط هستند) کمک بگیرید.

نقطه حساس چهارم | سئو شده اما به‌ غلط!

اگر سایتی یک‌بار به‌غلط و با یک استراتژی نادرست و اشتباه توسط یک شرکت یا یک تیم سئو، بهینه‌سازی و سئو شده باشد، بازهم مجریان جدید خدمات سئو برای انجام فرایند بهینه‌سازی، در اعماق تاریکی و ظلمت قرار می‌گیرند که در این نقطه حساس هم مشاوره سئو به داد مجریان خدمات سئو می‌رسد.

برای برطرف‌کردن این مشکل که سایت یک‌بار به‌صورت غیرطبیعی و با یک استراتژی نادرست بهینه‌سازی‌شده باشد، نیاز به یک استراتژی و مسیر جدید است که سایت را از مسیر انحرافی خارج کند و به سمت هدف اصلی حرکت دهد.

با استفاده از یک مسیر و استراتژی جدید برای هدف اصلی، می‌توان اشتباهاتی که شرکت یا تیم سئو قبلی برای بهینه‌سازی انجام داده‌اند را جبران کرد. در این نقطه حساس هم مجدد چه کسی به داد مجریان سئو می‌رسد؟ درست پاسخ دادید! بازهم مشاور سئو است که با استفاده از یک استراتژی جدید به داد مجریان خدمات سئو می‌رسد.

بخوانید  امکان خرید قسطی طلا در دیجی‌شهر فراهم شد

نقطه حساس پنجم | هدف، کاربر بود نه گوگل!

اگر درون محتوا از کلمات کلیدی هدف جستجو استفاده نشود، بازهم مجریان سئو برای اجرای فرایندهای بهینه‌سازی سایت به بیراهه کشیده می‌شوند. در این نقطه حساس هم همانند نقاط قبلی، با استفاده از مشاوره سئو می‌توان از هدف جستجوی کاربر به‌صورت درست استفاده کرد تا سئو سایت به نحو صحیح انجام شود.

همچنین اگر از کلمات کلیدی که منجر به افزایش فروش می‌شود، برای سایت شما استفاده نشده باشد، مشاور سئو با آنالیز رقبا (و تسلط به مارکتینگ و بازاریابی) به داد مجریان خدمات سئو خواهد رسید تا هدف‌گیری درست کلمات کلیدی، برای افزایش فروش محصولات یا ارائه خدمات انجام شود.

نقطه پایان

اگر شما به‌عنوان یک مجری خدمات سئو در نقاط حساسی از انجام فرایند سئو و بهینه‌سازی قرار گرفته‌اید، می‌توانید با استفاده از مشاوره سئو از این وضعیت خارج شوید و نقاط حساس یا مشکلات احتمالی موجود را حل کنید. همچنین می‌توان با استفاده از استراتژی صحیح و قرارگرفتن در مسیر رسیدن به هدف سئو قرار گرفت تا تمامی خدمات به بهترین نحو انجام شوند.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
سحر ملکی گاوگانی
سحر ملکی گاوگانی
نظرات

سهيل
سهيل

بهترين شركت هايي كه تو زمينه خدمات سئو فعاليت ميكنند كدوم شركت ها هستند؟

Mobina
Mobina

برای نقطه سوم میشه راهنمایی کنید که باید چه اقداماتی انجام داد؟

اسمارتک