پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

خرید اشتراک برای اینترنت‌های خانگی در سرویس فیلم و سریال (VOD) مایکت فعال شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
10 آبان 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید اشتراک برای اینترنت‌های خانگی در سرویس فیلم و سریال (VOD) مایکت فعال شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رقابت بین سرویس‌های پخش فیلم و سریال روزبه‌روز داغ‌تر می‌شود. نزدیک به دو سال است که مایکت به عنوان یک استور سرگرمی، امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌ را در اختیار کاربران قرار داده است.

اواخر بهار ۱۴۰۰ مایکت خبر از راه‌اندازی سرویس VOD خود داد که در آن کاربران بدون نیاز به خرید اشتراک می‌توانستند فیلم و سریال تماشا کنند. طبق آخرین آمار دریافتی از این مجموعه ۴.۵ میلیون کاربر به طور ماهانه از سرویس فیلم و سریال مایکت استفاده می‌کنند.

فیچر جدید سرویس فیلم و سریال مایکت

تا قبل از به‌روزرسانی اخیر مایکت سرویس فیلم و سریال فقط برای کاربران اینترنت موبایل (همراه اول، ایرانسل و رایتل) قابل استفاده بود. اما با آپدیت نسخه جدید مایکت، کاربران امکان خرید اشتراک و تماشای فیلم و سریال با دیگر سرویس‌دهنده‌های اینترنت را نیز دارند.

مایکت در حال حاضر ۳ نوع اشتراک روزانه، هفتگی و ماهانه دارد که طبق اعلام مایکت، تحقیقات بازار دلیل انتخاب این مدل بوده است. مایکت درباره آمار نمایش فیلم و سریال و پیش‌بینی خود اعلام کرده: «نمایش فیلم و سریال در این اپ از ۸۰۰ میلیون دقیقه در ماه عبور کرده است. حال با ورود به اینترنت‌های خانگی و تلویزیون‌های هوشمند قطعا این آمار بسیار بیشتر رشد خواهد کرد»

خرید اشتراک برای اینترنت‌های خانگی در سرویس فیلم و سریال (VOD) مایکت فعال شد 1

درحال حاضر با خرید اشتراک، اینترنت کاربران به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد و محدودیتی در میزان تماشای محتوای ویدیویی نخواهد بود.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک