پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

سرویس «بک‌لینک» مایکت،‌ امکانی جدید برای درآمدزایی توسعه‌دهندگان اندروید

زهرا محبی زهرا محبی
31 فروردین 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرویس «بک‌لینک» مایکت،‌ امکانی جدید برای درآمدزایی توسعه‌دهندگان اندروید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکت در جدیدترین اقدام خود یک سرویس جدید با نام «بک‌لینک» راه‌اندازی کرد که هدف اصلی آن، ایجاد یک راه درآمدزایی برای توسعه‌دهندگان اندرویدی است. قبل از این سرویس، توسعه‌دهنده برای دانلود برنامه در وب‌سایت خود، دکمه دانلود را قرار می‌داد و درآمدی از کلیک کاربران روی این دکمه دریافت نمی‌کرد. در سرویس بک‌لینک مایکت، توسعه‌دهنده که قبلا به صورت رایگان لینک دانلود برنامه یا بازی خود را در استورهای اندرویدی (گوگل‌پلی، مایکت، کافه‌بازار، و …) قرار می‌داد، حالا می‌تواند با انجام یک فرآیند ساده در پنل توسعه‌دهنده مایکت، از این موضوع برای خود درآمدزایی کند. «بک‌لینک» در واقع این قابلیت را به توسعه‌دهنده می‌دهد تا به ازای هر کلیک یکتا (Unique Click) روی دکمه دانلود برنامه از مایکت (در وب‌سایت خود)، درآمدی را دریافت کند. این درآمد به صورت اعتبار سرچ‌ادز در انتهای ماه به حساب توسعه‌دهنده واریز خواهد شد.

همانطور که گفته شد، این سرویس مستقیما جهت ایجاد درآمد برای توسعه‌دهندگان طراحی و راه‌اندازی شده است. ثریا رضایی، مدیر توسعه‌ تجاری مایکت، درباره اضافه شدن این قابلیت به ما می‌گوید: «امکان ارجاع توسعه‌دهنده به صفحه برنامه خود در مایکت (بک‌لینک) پیش از این هم در مایکت وجود داشت و در متون راهنمای توسعه‌دهنده در وب‌سایت، از آن صحبت کرده بودیم. با این حال امکاناتی که برای بک‌لینک و فرستادن کاربر از یک‌لینک به مایکت وجود داشت، هنوز به سطح امروز خود نرسیده بود. چند هفته‌ای است که این سرویس را با کمک جمعی از توسعه‌دهندگان و تیم‌های داخلی مایکت تست می‌کنیم و حالا می‌توان گفت که بک‌لینک این توانایی را دارد تا علاوه بر آمارهای مرتبط، درآمدزایی نیز برای توسعه‌دهنده به همراه داشته باشد».

بخوانید  تقویم مناسبت‌های بهمن‌ماه 1400

رضایی همچنین اظهار کرد که طی روزهای گذشته از طریق راه‌های ارتباطی ساده همچون ایمیل، با توسعه‌دهندگان گفت‌وگوی حول این سرویس تازه داشته‌اند؛ هم‌اکنون بیش از 50 توسعه‌دهنده برتر مایکت از این سرویس خبر دارند و بسیاری از آن‌ها در حال استفاده از آن هستند. شایان ذکر است که توسعه‌دهندگانی که تمایل به استفاده از سرویس بک‌لینک و درآمدزایی از طریق آن دارند، می‌توانند با تیم توسعه‌ تجاری مایکت از طریق ایمیل developer@myket.ir و با موضوع «بک‌لینک» در ارتباط باشند.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات