پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

بیش از هزار اپلیکیشن در سال ۱۴۰۱ در مایکت تبلیغ کردند

مرجان عبدی مرجان عبدی
28 اسفند 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیش از هزار اپلیکیشن در سال ۱۴۰۱ در مایکت تبلیغ کردند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مایکت گزارش کرده است این استور اندرویدی به‌صورت ارگانیک فرصت دیده‌شدن توسط بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال خود را به توسعه‌دهندگان خود می‌دهد و همچنین استفاده از سرویس تبلیغات نیز برای بازی‌سازان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن فراهم شده است.

تبلیغات هوشمند

حجم بالای تبلیغات و هم‌چنین تمرکز مارکترها روی محتواهای خلاقانه، سبب‌شده است تا بازار تبلیغات امروز هوشمندتر از همیشه فعالیت کند. مایکت در این زمینه در سه محور تبلیغات در جست‌وجو، تبلیغات در گشت‌وگذار و تبلیغات ویدئویی، به ارائه‌ی خدمات به توسعه‌دهندگان خود می‌پردازد.

سرویس تبلیغات مایکت گزارش کرده که ماهانه بیش از ۱.۸ میلیون نصب را برای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها دارد. مایکت در این‌باره گفته است: «بستر تبلیغات در جست‌وجو، این اجازه را به توسعه‌دهنده می‌دهد تا با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با برنامه و یا بازی خود، تبلیغاتی هدفمند و منجر به نصب را به مخاطبان مایکت نشان دهد. سرویس تبلیغات ویدئویی نیز با توجه به محبوبیت روزافزون سرویس فیلم و سریال مایکت و نمایش بیش از ۵۰۰ میلیون دقیقه محتوای ویدئویی در ماه، روز به روز محبوب‌تر می‌شود و توسعه‌دهندگان بیش‌تری از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر این خدمات تبلیغاتی، تبلیغات در گشت‌وگذار از دیگر سرویس‌های محبوب مایکت در این روزهاست.»

بیش از ۱۰۰۰ توسعه‌دهنده‌ی همراه 

طبق گزارشی که مایکت به دی‌ام برد ارائه داده، سرویس تبلیغاتی مایکت در شرایطی روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ را پشت‌سر می‌گذارد که در این سال توانسته تا بیش از ۱۰۰۰ توسعه‌دهنده‌ی بازی و برنامه را به‌عنوان مشتری سرویس همراه خود کند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک