
در طی ۹ سال، ۲۱ میلیون سفر از طریق مِستربلیط انجام شده است


فهرست مطلب
بر اساس اعلام مِستربلیط، این مجموعه پس از ۹ سال فعالیت، هم اکنون بیش از ۲۱ میلیون سفر ثبت شده و ۶ میلیون مسافر دارد. طبق آمار منتشره از این مجموعه، محبوبترین مقاصد سفر داخلی تهران، مشهد، اصفهان و محبوبترین مقاصد خارجی استانبول، نجف، دبی هستند. همچنین آمارهای مستر بلیط نشان میدهد که کاربران آن در مجموع بیش از ۱۰ میلیارد کیلومتر سفر کردهاند و همچنین زنان سهم پررنگی در سفرهای آنلاین دارند.
مِستربلیط در محتوایی که در وبلاگ خود منتشر کرده، اشاره کرده است که این برند طی ۹ سال فعالیت، توانسته به بیش از ۲۱ میلیون سفر ثبت شده و ۶ میلیون مسافر دست یابد. در حال حاضر، این پلتفرم امکان خرید بلیط برای بیش از ۳۹۰۰ مسیر را دارد که سه هزار و ۲۵۰ مسیر داخلی و ۶۵۰ مسیر خارجی هستند. در پایان سال ۱۴۰۳، مِستربلیط آمارهایی از روند سفرها در این ۹ سال منتشر کرده است.
محبوبترین مقاصد داخلی و خارجی
طبق آمار منتشر شده از این مجموعه، محبوبترین مقاصد داخلی تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز هستند، در حالی که استانبول، نجف، دبی، ایروان و مسقط مسیرهای جذاب خارجی بودند. شهر مشهد، در ۹ سال گذشته میزبان بیش از یک و نیم میلیون مسافر از طریق مِستربلیط بوده و تنها در سال گذشته، بیش از نیم میلیون بلیط برای سفر به این شهر از طریق این پلتفرم صادر شده است .
همچنین آمارهای این مجموعه نشان میدهد که یکی از کاربران تاکنون هزار و ۸۲۳ بار از مِستربلیط برای سفرهای خود استفاده کرده است.
بیش از ۱۰ میلیارد کیلومتر سفر
مسافران مِستربلیط در مجموع بیش از ۱۰ میلیارد کیلومتر سفر کردهاند. ۹ میلیارد کیلومتر در جادهها و یک میلیارد کیلومتر در آسمان پیموده شده است.
سهم پررنگ زنان در سفرهای آنلاین
آمارهای این مجموعه نشان میدهد که زنان سهم پررنگی در سفرهای آنلاین دارند. در ۹ سال گذشته، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر زن با قطار سفر کردهاند. همچنین، در سفرهای جادهای، سهم زنان از خرید بلیطهای آنلاین به ۴۴ درصد رسیده است. این نشان میدهد که زنان از سفرهای برنامهریزیشده استقبال میکنند.
پشتیبانی ۲۴ ساعته؛ بیش از ۵ میلیون تماس
این پلتفرم فروش بلیت آنلاین سفر که فعالیت خود را در بهمن ۱۳۹۴ و از دل اولین شرکت فروش آنلاین بلیت هواپیما کشور به نام «ایرپلین تیکت» آغاز کرد، یکی از ویژگیهای خود را ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته میداند. در ۹ سال گذشته، بیش از ۵ میلیون تماس با تیم پشتیبانی این مجموعه برقرار شده و میانگین رضایت مسافران از خدمات پشتیبانی این پلتفرم ۴.۷ از ۵ اعلام شده است.
قابلیت «رزرو خودکار» در دو سال، بیش از یک میلیون و ۱۳۰ هزار بار استفاده شد
این پلتفرم در محتوایی که در وبلاگ خود منتشر کرده اشاره کرده است که این پلتفرم همواره بر بهبود تجربه سفر با استفاده از فناوری تأکید دارد. قابلیتهایی مانند «رزرو خودکار» و «موجود شد، خبرم کن» برای اولینبار در مِستربلیط رونمایی شدند و کمک کردند تا مسافران بدون دغدغه، برنامه سفر خود را تنظیم کنند. تاکنون این قابلیتها بیش از ۲۶ میلیون بار مورد استفاده قرار گرفتهاند.
مطالب پیشنهادی
