پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: ماجرای «کوروش کمپانی» محصول سال‌ها عدم ساماندهی انسان‌رسانه‌هاست

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
29 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: ماجرای «کوروش کمپانی» محصول سال‌ها عدم ساماندهی انسان‌رسانه‌هاست
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش آخرین خبر، مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ماجرای «کوروش کمپانی» محصول سال‌ها عدم ساماندهی انسان‌رسانه‌هاست، تاکید کرد که چنین اتفاقاتی ضرورت ساماندهی انسان رسانه‌ها را برجسته‌تر کرده است.

عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با ماجرای کلاه برداری معروف «کوروش کمپانی» با اشاره به نقش سلبریتی‌ها و کنشگران فضای مجازی در ایجاد اعتماد مالباختگان به گرداندگان این شرکت گفت: «در پی کلاهبرداری بزرگ شرکت کوروش کمپانی و سوءاستفاده دست اندرکاران این مجموعه از اعتماد عمومی ایجاد شده توسط برخی چهره‌های مشهور در فضای مجازی، اهمیت و ضرورت تسریع ساماندهی و ملزم‌سازی انسان رسانه به رعایت حقوق شهروندان در تبلیغات و اطلاع رسانی‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.»

مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: ماجرای «کوروش کمپانی» محصول سال‌ها عدم ساماندهی انسان‌رسانه‌هاست 1

محمدی در ادامه تاکید کرد که این نهاد به طور جدی در حال شروع فرایند ساماندهی انسان رسانه‌ها است. او افزود: «به طور مثال با توجه به افزایش نامتعارف عمل‌های زیبایی در کشور ما شاهد رشد قارچ گونه صفحات وابسته به انسان رسانه‌های مدعی تخصص در انجام عمل‌ها زیبایی هستیم، در حال که بخش قابل‌توجهی از این افراد فاقد صلاحیت و تخصص‌های حداقلی پزشکی هستند، اما کاربران با اعتماد به تعداد بالای دنبال کنندگان صفحات آن‌ها زیر تیغ این دست افراد می‌روند گرفتار ده‌ها چالش بهداشتی و درمانی می‌شوند.»
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت پیشگیری از تکرار ماجراهایی مانند پرونده کلاهبرداری «کوروش کمپانی» گفت: «ماجرای‌هایی تلخی مانند پرونده کلاهبرداری کوروش کمپانی به اعتماد عمومی نسبت به رسانه‌ها و جامعه هنری کشور لطمه وارد می‌کند در حالی که رسانه‌ها و هنرمندان سرمایه مهم هر کشوری محسوب می‌شوند از این رو در قالب طرح ساماندهی انسان رسانه‌ها، در سایه آگاه‌سازی و همچنین افزایش تعهد کنشگران فضای مجازی نسبت به حقوق و مصالح افکار عمومی به دنبال حفظ و افزایش اعتماد عمومی نسبت به سرمایه‌های معنوی کشور از جمله هنرمندان و رسانه‌ها هستیم.»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک