
«میلی» هزار میلیارد تومان از موجودی کیف پول کاربران را تسویه کرد


پلتفرم «میلی» اعلام کرده که باوجود انسداد غیرقانونی درگاههای پرداخت توسط بانک مرکزی از ۲۳ خرداد ۱۴۰۴، توانسته است بیش از یکهزار میلیارد تومان از کیفپول ریالی کاربران را تسویه و معادل ۳۲ میلیون میلیگرم طلا را بهصورت فیزیکی در ۱۵ شعبه تحویل دهد. همچنین، میلی به ۱۹,۱۸۸ تماس تلفنی، ۱۵۹,۹۶۰ گفتوگوی آنلاین و مجموعاً ۳۷,۲۲۳ دقیقه مکالمه مستقیم با کاربران پاسخ داده و میزان رضایت کاربران از خدمات پشتیبانی ارائهشده ۸۷ درصد بوده است.
به گزارش دیام برد و به نقل از روابطعمومی میلی، این پلتفرم اعلام کرده است که از تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۴، توانست بیش از یکهزار میلیارد تومان (۹,۹۵۹,۵۹۶,۳۲۹,۰۹۷ ریال) از موجودی کیفپول ریالی کاربران را تسویه و معادل ۳۲ میلیون میلیگرم طلا را بهصورت فیزیکی از طریق ۱۵ شعبه و نمایندگی به مشتریان تحویل دهد.
در بخش پشتیبانی نیز «میلی» به ۱۹,۱۸۸ تماس تلفنی، ۱۵۹,۹۶۰ گفتوگوی آنلاین و مجموعاً ۳۷,۲۲۳ دقیقه مکالمه مستقیم با کاربران پاسخ داده است. طبق اعلام این پلتفرم، میزان رضایت کاربران از خدمات پشتیبانی ارائهشده ۸۷ درصد بوده است.
روابط عمومی «میلی» پیشتر در اطلاعیهای اعلام کرده بود که به دلیل انسداد غیرقانونی درگاههای پرداخت توسط بانک مرکزی و تعطیلی شبکه بانکی کشور، روند تسویه و تحویل طلا بهصورت موقت متوقف شده است.
این پلتفرم تأکید کرده که دارایی کاربران بهصورت امن در ذخایر بانکی نگهداری میشود و پیگیریهای حقوقی برای بازگشایی درگاهها و بازگشت به روند عادی فعالیتها با جدیت ادامه دارد.
