کمپین «ساعت طلایی میلی» تا ۱۶ آبان تمدید شد

کمپین «ساعت طلایی» اپلیکیشن میلی تا جمعه ۱۶ آبان تمدید شد. در این کمپین، کاربران میتوانند در دو بازه زمانی ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۲۰ تا ۲۲ شب خرید و در قرعهکشی شرکت کنند. برندگان کمپین دو برابر میزان خرید خود طلا دریافت خواهند کرد.
به گزارش دیام برد، کمپین «ساعت طلایی» اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا «میلی» تا جمعه ۱۶ آبان تمدید شد. در این کمپین، کاربران در دو بازه زمانی مشخص، ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۲۰ تا ۲۲ شب، میتوانند با خرید از میلی در قرعهکشی شرکت داده شوند. برندگان هر دوره، معادل دو برابر میزان خرید خود طلا دریافت خواهند کرد. قرعهکشیها هر دو روز یکبار برگزار شده و اسامی برندگان از طریق استوری اینستاگرام میلی اعلام میشود.
این کمپین از سوم آبان آغاز شده و قرار بود به مدت یک هفته ادامه داشته باشد، اما براساس اعلام میلی تا ۱۶ آبانماه تمدید شده است.
سعید صادقی، معاون بازاریابی میلی، در توضیح اهداف این کمپین گفت: «میلی با اجرای کمپین «ساعت طلایی» بهدنبال ارائه تجربهای متفاوت در خرید طلاست؛ تجربهای که خرید صرفاً یک تراکنش مالی نیست، بلکه نوعی مشارکت در یک رویداد زنده و پویاست. هدف ما این است که کاربران میلی نه تنها خریدار طلا، بلکه همراه فعال این تحول دیجیتال باشند.»
محمد اسکندری، مدیر دیجیتال مارکتینگ میلی با اشاره به اینکه انتخاب بازههای زمانی کمپین بر اساس تحلیل رفتار کاربران انجام شده است، گفت: «بررسی دادههای خرید نشان میدهد بیشترین تراکنشها در دو بازه ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۲۰ تا ۲۲ شب رخ میدهد. ما همین الگو را مبنای طراحی کمپین قرار دادیم تا کاربران در زمانی که بیشترین تعامل را دارند، انگیزه بیشتری برای خرید و حضور در میلی داشته باشند. تمرکز بر تاچپوینتهای داخلی اپلیکیشن، از جمله اعلانها، بنرهای دروناپ و سیستمهای eCRM، باعث شده است کمپین «ساعت طلایی» با حداقل وابستگی به رسانههای بیرونی بیشترین اثربخشی را در اکوسیستم میلی داشته باشد.»
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت