پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تبلیغات میدرول (پخش آگهی در میانه ویدیو) به آپارات افزوده شد

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
5 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تبلیغات میدرول (پخش آگهی در میانه ویدیو) به آپارات افزوده شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم آپارات از فعال شدن قابلیت تبلیغات میدرول (پخش آگهی در میانه ویدیو) در این پلتفرم خبر داد.

آپارات در پست اینتاگرامی خود اعلام کرد که قابلیت تبلیغات میدرول در این پلتفرم فعال شده است. تبلیغات میدرول به تبلیغاتی گفته می‌شود که در میان ویدئو مانند پیام بازرگانی کوتاه ظاهر شده و پس از ۶ ثانیه قابل ردشدن هستند.

آپارات در اطلاع‌رسانی خود مزایای زیر را برای این نوع تبلیغات عنوان کرده اما این مورد را نیز باید درنظر بگیریم که مخاطب آپارات قرار است ازین پس در میانه ویدیو نیز تبلیغ ببیند و احتمالا این برای وی یک نقطه ضعف بحساب می‌آید.

مزایای این نوع تبلیغ به گفته آپارات:

افزایش بازدهی تبلیغات:

تبلیغات میدرول با توجه به محتوایی که کاربر در حال تماشای آن است، تبلیغ مناسب را به آنها نمایش می‌دهد. این باعث می‌شود که کاربران بیشتر به تبلیغات توجه کنند و احتمال کلیک بر روی آنها افزایش یابد. بنابراین، تبلیغات میدرول باعث افزایش نرخ بازگشت سرمایه گذاری (ROI) در تبلیغات می شود.

افزایش رضایتمندی کاربران:

تبلیغات میدرول با ارائه محتوای مفید و مرتبط به کاربران، باعث افزایش رضایتمندی آنها می‌شود. کاربران حس می‌کنند که تبلیغات به نفع آنها است و نه یک وسیله اختلال‌دهنده. بنابراین، تبلیغات میدرول باعث افزایش وفاداری و تعامل کاربران با برند می‌شود.

افزایش قابلیت انعطاف‌پذیری تبلیغات:

تبلیغات میدرول با استفاده از هوش مصنوعی، قادر است به صورت لحظه‌ای و پویا، محتوای تبلیغات را بر اساس شرایط بازار، رقابت، فصل، مناسبت و غیره تغییر دهد. این باعث می‌شود که تبلیغات همواره به روز، جذاب و مناسب باشد. بنابراین، تبلیغات میدرول باعث افزایش قابلیت انعطاف‌پذیری و بهینه‌سازی تبلیغات می‌شود.

افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا: 

طبق اعلام آپارات، تبلیغات میدرول به درخواست تولیدکندگان آپارات ایجاد شده که تاثیر مستقیمی بر افزایش درآمدهای آنان دارد.

براساس مدت زمان ویدئو تعداد تبلیغات میدرول متغیر بوده و برای تمام ویديوهای بالای ۳۰ دقیقه در آپارات فعال شده است. اما اگر کانالی عضو سیستم درآمدزایی آپارات باشد، این امکان برای ویدئوهای بالای ۱۰ دقیقه نیز فعال می‌شود.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

پلاتین