پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مایکروسافت در حال آزمایش تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 است.

مهسا طاهری مهسا طاهری
31 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مایکروسافت در حال آزمایش تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 است.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طبق گفته مایکروسافت تست تبلیغات در منوی استارت در ویندوز 11 شروع شده است. این سیستم عامل از قسمت recommended منوی استارت، که قبلا از آن برای پیشنهاد فایل‌ها استفاده میشد برای پیشنهاد اپ‌های موجود در استور مایکروسافت استفاده خواهد کرد. 

مایکروسافت در یک پست وبلاگ گفته است: «این فقط برای Windows Insiders در کانال بتا در ایالات متحده ظاهر می‌شود و برای دستگاه‌های تجاری (دستگاه‌های مدیریت شده توسط سازمان‌ها) اعمال نمی‌شود.»

تبلیغات برنامه را می‌توان در بخش تنظیمات ویندوز 11 غیرفعال کرد، اما به طور پیش فرض توسط مایکروسافت فعال است. مایکروسافت منتظر بازخورد درباره این تغییرات است و در صورتی که بازخورد‌ها برای این افزونه مناسب و کافی نباشد  احتمالاً در نسخه‌های بعدی ویندوز 11 این تبلیغات را حذف کند.

The ad is the one Microsoft highlighted with a red box. Image: Microsoft

The ad is the one Microsoft highlighted with a red box. Image: Microsoft

مایکروسافت سال گذشته قبل از غیرفعال کردن نسخه‌ ازمایشی بتا ویندوز 11، شروع به تبلیغات در داخل فایل اکسپلورر ویندوز 11 بتا کرد. مایکروسافت بیش از 10 سال است که با تبلیغات داخل ویندوز آزمایش می‌کند. در حال حاضر نقاط تبلیغاتی در صفحه قفل ویندوز 10 و در منوی استارت وجود دارد، بنابراین دیدن آنها در ویندوز 11 نیز چندان تعجب‌آور نیست. اکنون، این وظیفه آزمایش‌کنندگان ویندوز است که بازخورد خود را درباره این تغییرات ارسال کنند تا ببینند آیا مایکروسافت ممکن است مجبور شود این تبلیغات را در نسخه‌های ارسالی ویندوز 11 درج نکند.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا طاهری
مهسا طاهری
نویسنده محتوا با 13 سال سابقه تدریس، عاشق چالش‌ و پیشرفت هستم. همیشه به دنبال یادگیری و به‌روز شدن در زمینه‌های مختلف برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌هایم هستم. از تجربه‌های تدریسم، ارزش آموزش و افزودن ارزش به زندگی دیگران را درک کرده‌ام. علاقه دارم تا با توانمندی در نوشتن، دانش و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از این راه به موفقیت و تغییر مثبت در زندگی افراد کمک کنم.
نظرات

اسمارتک