پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مایکروسافت به نتایج چت‌بات بینگ تبلیغ را اضافه می‌کند

زهرا محبی زهرا محبی
2 اسفند 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مایکروسافت به نتایج چت‌بات بینگ تبلیغ را اضافه می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با ادغام هوش مصنوعی و موتورهای جست‌وجو، یکی از سوالات مهم مارکترها این است که این ادغام چه تاثیری بر سئو خواهد داشت و تبلیغات جست‌وجو به طور کلی در آینده چگونه خواهند شد. مایکروسافت در آزمایش‌های اولیه‌ای که با چت‌بات بینگ داشته است، پاسخ‌هایی برای این سوالات در دست دارد.

مایکروسافت به آژانس‌های تبلیغاتی توضیح می‌دهد که به‌زودی، این امکان را ایجاد می‌کند که در میان محتواها و نتایجی که توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود، لینک‌های تبلیغاتی (از نوع Paid) وجود داشته باشد و پاپ‌آپ‌های متنی مجزایی نیز برای کوئری‌های مرتبط با عبارت جست‌وجوشده به کاربر نشان داده شود. برای مثال، در نمونه زیر که کاربر به دنبال یک مقصد سفر برای سالگرد ازدواج خود است، تبلیغات هم می‌تواند به صورت مستقیم در پاسخ ادغام شود هم می‌توان به صورت لینک‌های Paid، کسب‌وکارهایی را برجسته‌تر کرد.

بینگ

مایکروسافت می‌گوید تبلیغات چت‌بات بینگ، بزرگ‌تر و برجسته‌تر از تبلیغات معمولی در بخش سرچ خواهد بود که می‌تواند فرصتی جذاب برای دستیابی به یوزر در مرحله کشف بیزنس‌ها باشد. البته این تبلیغات کاملا هم بدون ریسک نخواهند بود. تجربه جدید چت‌بات بینگ مراودات جالبی میان انسان و هوش مصنوعی ساخته است؛ به طوری که گاها از مسیر خود خارج شده است و سعی کرده است ازدواج‌ها را خراب کند، به کاربران دروغ بگوید یا برای مسلط شدن بر جهان برنامه بریزد! به عبارت بهتر، نقاط تماس کاربر با هوش مصنوعی کاملا هم خالی از اشتباه نبوده است و تمایل برجسته‌ای در سیستم برای توزیع اطلاعات نادرست یا گمراه‌کننده دیده می‌شود.

این خود نکته‌ای است که می‌تواند پیامدهای بزرگی برای تبلیغات و ایمنی برندها داشته باشد، به خصوص اگر برندها از تبلیغات‌شان هم به شکل صد درصد اطمینان نداشته باشند. اما با وجود این نکته، لیست انتظار برای تجربه چت‌بات جدید بینگ شامل میلیون‌ها نفر است و می‌تواند فرصت‌های جدید و مهمی برای غول‌های حوزه فناوری در خود داشته باشد. فعلا تنها چیز مبرهن این است که مایکروسافت به دنبال ماکسیمم سود از این ترند جدید است و ما نیز به عنوان کاربران هوش مصنوعی، شاهد تکامل بیشتر چت‌بات بینگ در طول 2023 خواهیم بود.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات