پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اپلیکیشن رقیب توییتر ساخته‌ی متا در ماه ‌آینده لانچ خواهد شد.

رعنا نکاحی رعنا نکاحی
3 خرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اپلیکیشن رقیب توییتر ساخته‌ی متا در ماه ‌آینده لانچ خواهد شد.
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپلیکیشن رقیب توییتر ساخته‌ی متا در حال آماه شدن برای مرحله لانچ است و سازندگان این اپلیکیشن در مورد نحوه عملکرد این اپ در قالب متنی در اینستاگرام، با اسم آزمایشی «بارسلونا» توضیحاتی داده‌اند.
این برنامه جدید اساساً یک نسخه ساده‌تر شده از توییتر است که بیشتر بر پایه چت ساخته شده است، زیرا در چندسال گذشته، مکالمات در اینستاگرام بیشتر به دایرکت مسیج تبدیل شده‌اند و با دور شدن کاربران از فعالیت عمومی، فید اصلی اینستاگرام به اکسپلور تبدیل شده است.
اینستاگرام این اپ را با هدف فعالیت و تعامل بیشتر کاربران طراحی کرده است.

اپلیکیشن رقیب توییتر ساخته‌ی متا در ماه ‌آینده لانچ خواهد شد. 1

این اپلیکیشن جدید و مجزا به گونه‌ای طراحی شده است که مانند یک چت گروهی غول‌پیکر عمل کند، هر کسی که بخواهد می‌تواند به این چت غول‌پیکر بپیوندد، می‌توان گفت این اپلیکیشن الهام گرفته از توییتر است اما به سبک اینستاگرام ساخته شده است.
کاربران می‌توانند با استفاده از اطلاعات کاربری اینستاگرام خود، وارد اپلیکیشن شوند و همچنین می‌توانند فالوورهای اینستاگرام خود را همگام‌سازی کنند.


متا همچنین افزود : 

“کاربران اپلیکیشن‌ها می‌توانند در صورت پابلیک بودن، یا حتی پرایویت بودن، تصاویر و محتوای شما را سرچ کنند، دنبال کنند و با شما تعامل داشته باشند.”

طبق گفته‌ی متا، این اپلیکیشن پیش از انتشار عمومی در دسترس سلبریتی‌های مختلف و ستاره‌های برجسته ورزشی قرار خواهد گرفت.
اینستاگرام قبلاً هم چندین آپدیت برای آزمایش گرایش کاربران خود به این روند منتشر کرده است، «یادداشت‌ها» که به کاربران امکان می‌دهد تا یک پیام کوتاه را در یک حباب استوری کنار پروفایلشان بالای صفحه‌ی دایرکت به طور مستقیم به اشتراک بگذارند.

بخوانید  اینستاگرام استیکر جدید "Notify" را اضافه کرد

اپلیکیشن رقیب توییتر ساخته‌ی متا در ماه ‌آینده لانچ خواهد شد. 2

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
رعنا نکاحی
رعنا نکاحی
نظرات

اسمارتک