پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار
زاکربرگ اعلام کرد:

بیش از نیمی از محتوای اینستاگرام توسط AI به کاربران پیشنهاد می‌شود

شقایق پرورش شقایق پرورش
25 مهر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیش از نیمی از محتوای اینستاگرام توسط AI به کاربران پیشنهاد می‌شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مارک زاکربرگ مدیرعامل شرکت متا اخیرا اعلام کرده است که بیش از ۵۰ درصد محتوای اینستاگرام و ۳۰ درصد پست‌های فیسبوک اکنون توسط هوش مصنوعی برای تماشا به کاربران پیشنهاد داده می‌شوند.

 

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از رسانه Socialmediatoday، مارک زاکربرگ اخیرا در رویدادی با اشاره به اینکه در حال حاضر، حدود ۳۰ درصد از پست‌های فید فیسبوک توسط سیستم توصیه هوش مصنوعی ما ارائه می‌شود، اشاره کرده است که این آمار در دوسال گذشته دوبرابر شده است و برای اولین بار، بیش از ۵۰ درصد از محتوایی که مردم در اینستاگرام می‌بینند اکنون توسط هوش مصنوعی توصیه می‌شود.

مدیرعامل متا همچنین گفته است: هوش مصنوعی نقش مهمی در افزایش ارزش برای تبلیغ‌کنندگان داشته و درآمد از طریق ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی متا، Advantage+ Shopping و Advantage+ App Campaigns، نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

سال گذشته در ماه ژوئن، متا ابزارهای جدیدی را رونمایی کرد که به کاربران اجازه می‌داد آنچه را که در فیسبوک و اینستاگرام می‌بینند، مدیریت کنند. این بخشی از ابتکار متا برای افزایش شفافیت و توانمندسازی کاربران در مورد توصیه‌های هوش مصنوعی بود. در آن زمان، گزارش شد که کاربران فیسبوک می‌توانند پیشنهادات این پلتفرم‌ را با رفتن به بخش ‘Feed Preferences’ سفارشی کنند، در حالی که کاربران اینستاگرام می‌توانند به ‘Suggested Content Control Center’ در تنظیمات برنامه بروند تا توصیه‌های خود را تنظیم کنند.

علاوه بر این، کاربران اینستاگرام می‌توانند علاقه خود را به برخی از ریل‌های توصیه‌شده نشان دهند و باعث شوند سرویس محتوای مشابه بیشتری را نمایش دهد. این ویژگی مکمل گزینه موجود “علاقه‌مند نیستم” است که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

در همین حال، در اوایل این ماه، متا سیاست خود را در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی گسترش داد و برچسب‌هایی را برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در سراسر فیسبوک، اینستاگرام و Threads معرفی کرد. این اقدام با هدف ارائه زمینه بیشتر به کاربران در مورد محتوایی که می‌بینند انجام شد.

متا درآمد سه ماهه اول خود را ۳۶.۴۵ میلیارد دلار اعلام کرد که این عدد از سال گذشته ۲۷ درصد بیشتر شده است.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
شقایق پرورش
شقایق پرورش
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in