پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

متا برای اولین بار از سال ۲۰۲۱ به رشد دو رقمی خود بازگشت، رشد ۱۲ درصدی درآمد تبلیغات متا

مرجان عبدی مرجان عبدی
9 مرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
متا برای اولین بار از سال ۲۰۲۱ به رشد دو رقمی خود بازگشت، رشد ۱۲ درصدی درآمد تبلیغات متا

آلفابت، شرکت مادر گوگل، با افزایش ۲ درصدی درآمد از طریق جستجو، به ۱،۸۵ میلیارد دلار درآمد رسید و در رتبه سوم جای گرفته است. درآمد تبلیغات YouTube در سه ماهه اول، ۴،۴ درصد افزایش یافت و به ۷،۶۷ میلیارد دلار رسید. متأسفانه درآمد شبکه تبلیغاتی گوگل ۵ درصد کاهش داشت.

اگرچه این نتایج از انتظارات تحلیلگران فراتر رفت، اما رشدهای تک رقمی نشان می‌دهد که هزینه‌های تبلیغات دیجیتال با اقتصاد سالم ایالات متحده همخوانی نداشته است.

متا برای اولین بار از سال ۲۰۲۱ به رشد دو رقمی خود بازگشت، رشد ۱۲ درصدی درآمد تبلیغات متا 2

با هوش مصنوعی کاملاً پیشروی کنید. فیلیپ شیندلر، مدیر ارشد کسب و کار گوگل، گفت که این شرکت به سرمایه‌گذاری‌های هنگفت خود در زمینه هوش مصنوعی ادامه خواهد داد.

او در بیانیه‌ای گفت: «هوش مصنوعی، محصولات تبلیغاتی جدید را افزایش می‌دهد. ما به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کنیم تا تصمیمات بهتری بگیرند، مشکلات خود را حل کنند و خلاقیت در تبلیغات را افزایش دهند. من در مورد هوش مصنوعی بسیار هیجان‌زده هستم.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

لیزر مونالیزا
لیزر مونالیزا

چه مقاله جذابی هوش مصنوعی پیشرفته ترشده؟

هارمونی