پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ترکر اپلیکیشن ادتریس از یکپارچه‌سازی با گوگل‌ادز خبر داده است

مرجان عبدی مرجان عبدی
30 بهمن 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترکر اپلیکیشن ادتریس از یکپارچه‌سازی با گوگل‌ادز خبر داده است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با آغاز همکاری ادتریس و گوگل ادز، صاحبین اپلیکیشن این امکان را دارند تا تبلیغات گوگل‌ادز خود را بر اساس رفتار رصدشده توسط ادتریس، هدفمند کنند. به عبارتی به وسیله اتصال گوگل‌ادز به ادتریس، این امکان برای صاحبین اپلیکیشن فراهم می‌شود تا کمپین‌هایی را برگزار کنند که احتمال انجام رخداد (event) موردنظرشان در ادتریس، توسط افراد جذب‌شده به وسیله کمپین، افزایش پیدا کند.

همچنین با این اتصال، دقت شمارش کمپین‌های گوگل‌ادز توسط ادتریس افزایش می‌یابد و همچنین این امکان برای کابران ادتریس فراهم می‌شود که آمار کمپین‌های گوگل ادز را در کنار سایر کمپین‌های خود، داخل پنل ادتریس مشاهده نمایند و تاکتیک تبلیغاتی خود را مبتنی بر مقایسه اطلاعات موردنظر مشخص کنند.

یکی از اصلی‌ترین استفاده‌هایی که گوگل از تحلیل بر روی اطلاعات کاربران می‌برد، بستر تبلیغاتی‌اش است. گوگل به وسیله تمامی بستر‌های که ایجاد کرده است و نقاط تماس بسیار زیادی که با افراد حاضر در اینترنت دارد، شناخت بسیار ویژه‌ای بر روی افراد پیدا کرده است. لذا توان این کار را دارد که شما دسته‌ای از افراد با رفتاری مشخص را برایش ارسال کنید و در نتیجه یک سری تحلیل‌ها به شناخت این دسته از افراد برسد، و در نهایت تبلیغات شما را هدفمند انجام دهد. بدین صورت که تبلیغات را برای افرادی ارسال کند که رفتاری مشابه با این دسته از افراد ارسالی شما داشته باشد.

بنابراین از این پس شما می‌توانید در پنل ادتریس به وسیله تعیین رخداد‌های دقیق که مدنظر شماست، افرادی که به آن مرحله از اپلیکیشن شما می‌رسند را گلچین کنید و در نهایت تبلیغات گوگل خود را بر اساس آن رخداد موردنظر بهینه کرده و صرفه‌جویی را برای کمپین‌های تبلیغاتی به ارمغان بیاورید.

بخوانید  امیر قربانی مدیر محصول اسنپ‌فود از پشتیبانی آنلاین اسنپ‌فود، قدمی در راستای بهبود تجربه کاربری می‌گوید!

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک