پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

در گفت‌وگو با مدیرعامل مقداد آی‌تی صورت گرفت: تشریح بیانیه برند رفرش

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
27 اسفند 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در گفت‌وگو با مدیرعامل مقداد آی‌تی صورت گرفت: تشریح بیانیه برند رفرش
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در مطلب «همه برندهایی که در ۱۴۰۱ نو شدند» به کسب‌وکارهایی پرداختیم که برند رفرش انجام داده‌اند و تلاش کرده‌اند با ظاهری جدید به نیازهای مخاطبان خود پاسخ بدهند. در بین فروشگاه‌های اینترنتی، این فقط مقداد آی‌تی که نشان قبلی خود را کاملا تغییر داد و از نشانی جدید رونمایی کرد. 

تغییر لوگوی مقداد آی‌تی یکی دیگر از برند رفرش‌های اساسی به شمار می‌رود چرا که نشان قبلی کاملا ترک شده است و در نشان جدید، خبری از المان قبلی نمی‌بینیم. از طرف دیگر پالت رنگی قبلی کامل کنار رفته است و از پالت جدید استفاده شده است.  در متن بیانیه مقداد آی‌تی در مورد تغییر لوگو اینطور آمده است:

«نشان قبلی مقداد آی‌تی تا حدی، رنگ کهنگی به خودش گرفته بود و نمی‌توانست اشتیاق و تلاش ما را نمایندگی کند. در طراحی مجدد نشان، راه‌های مختلفی را امتحان کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم تا با پیروی از الگوهای دیزاین و استفاده از انرژی پالت رنگی زرد، لوگو را به طور کامل عوض کنیم. در لوگوی جدید تلاش کردیم در جهت رفتار و ذائقه کاربران و مشتریان قدیمی و کنونی مقداد آی‌تی گام برداریم و نشان جدید بازتاب‌دهنده جلوه‌ای مدرن و شاداب باشد.»

مقداد آی‌تی

مقداد زنگی مدیرعامل مقداد آی‌تی، در مورد تغییر لوگو و چرایی تغییر به دی‌ام برد می‌گوید: «لوگوی جدید مقداد آی‌تی بازتابی از تغییرات ما در درون برند است. تغییرات بزرگی که در لوگو می‌بینید بازتاب‌دهنده تصمیم ما برای شروع مسیری جدید در ارائه خدمات به خریداران است. لوگوی جدید مقداد آی‌تی از الگوهای مدرن پیروی می‌کند و استفاده از رنگ مشکی و زرد انرژی خوبی به مخاطبان می‌دهد.» 

در متن خبر تغییر لوگو، برند مقداد آی‌تی کنایه‌ای نامحسوس و خیلی غیرمستقیم به فروشگاه‌های اینترنتی نیز زده است؛ آنجا که مقداد آی‌تی با ذکر وجود ۵ شیوه خرید قسطی در مقداد آی‌تی و محدود نکردن حق انتخاب مشتری، سایر فروشگاه‌های اینترنتی را به چالش می‌کشد و به آن‌ها کنایه می‌زند که در جهت حق انتخاب مشتری کاری نمی‌کنند. 

معلوم نیست که این کنایه نامحسوس در متن خبر تغییر لوگو کار درستی است یا خیر، اما تغییر لوگوی مقداد آی‌تی را باید در زمره برند رفرش‌های جسورانه در نظر گرفت چرا که با تغییر لوگوی کامل از تایپوتایپ به نشان روبه‌رو هستیم. 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

عبدالله
عبدالله

تازگی ها کارشون ایراد داره .باید قبل از اینکه اعتمادمون سلب بشه. شیوه کارشون رو عوض کنن

ح
ح

سلام
این سایت کلا دیر سفارشات رو میفرسته با تاخیر بسیار فراوان
زنگ میزنی باید یک ساعت فقط منتظر باشی تا نوبتت بشه.
هزینه تماس بیشتر هست از خرید اون کالا.

مرتضی راد
مرتضی راد

از این فروشگاه خرید کردم بعد از ده روز که یه گوشی بهم ندادند و سفارش رو کنسل کردم الان 20 روزه پولمم برنمیگردونن

اسمارتک