پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تپسل خبر از یکپارچه شدن حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد داد

زهرا محبی زهرا محبی
22 تیر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تپسل خبر از یکپارچه شدن حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد داد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تپسل خبر داد که از این پس، حساب‌ها کاربری تپسل و مدیااد به صورت ادغام‌شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند از یک حساب کاربری مشترک برای دریافت خدمات تبلیغات دیجیتال استفاده کنند. این یکپارچه‌سازی نیاز به کنترل هر دو حساب کاربری را از بین می‌برد، چرا که تا پیش از این، کاربران برای مدیریت تبلغات موبایلی خود از تپسل استفاده می‌کردند و در خصوص تبلیغات وب‌سایت، به مدیااد مراجعه داشتند.

نیاز کاربران به هردوی این پلتفرم‌ها از سوی هلدینگ پگاه داده کاوان شریف حس شد و نظرسنجی‌ها و آمار هم اثباتی برای این موضوع بودند. پس از بررسی فرآیند یکپارچه‌سازی، تصمیم آن گرفته شد و هم‌اکنون کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از هردوی این بسترها (تپسل و مدیااد) استفاده کنند.

تپسل هدف از این یکپارچه‌سازی را موارد زیر اعلام کرد:

  • دسترسی به داشبوردهای مدیااد و تپسل با یک حساب کاربری
  • دسترسی به سرویس‌های جدید تپسل از طریق همین حساب
  • یکپارچه شدن کیف پول حساب‌های کاربری
  • امکان افزایش اعتبار برای کمپین‌های مختلف در یک کیف پول
  • مدیریت آسان‌تر بودجه کمپین‌های تبلیغاتی در تپسل و مدیااد
  • مشاهده تمام گزارشات مالی به صورت یکپارچه

در آینده‌ای نزدیک، دسترسی به تمام سرویس‌های جدید تپسل به صورت یکجا و یکپارچه در همین زیرساخت ارائه خواهد شد. مدیران تپسل و مدیااد امیدوارند خدمات آماده‌سازی شده، گامی هرچند کوچک ولی موثر و پرقدرتی در راستای رشد کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها در روزگار سخت و پرچالش کنونی  کشور بردارد.

تغییرات اصلی در اثر این یکپارچه‌سازی به صورت زیر خواهد بود:

  1. ورود به حساب کاربری یکپارچه: برای ورود به حساب‌ کاربری می‌توانید به سایت تپسل مراجعه کرده و از هر دو سرویس به‌راحتی استفاده کنید.
  2. حساب کاربری یکپارچه: دسترسی به تپسل و مدیااد برای مدیریت کمپین‌ها، از طریق حساب کاربری یکپارچه صورت می‌گیرد.
  3. اطلاعات حساب: تمام اطلاعات حساب کاربران بدون هیچ تغییری در پنل یکپارچه منتقل شده و هیچ نگرانی‌‌ای در این زمینه برای کاربر وجود ندارد.
  4. یکپارچه شدن حساب‌ها و پشتیبانی: اگر کاربران پس از ورود به پنل خود، تغییرات غیرمنتظره‌ای مشاهده کردند، این تغییرات به واسطه تجمیع حساب‌های مدیااد و تپسل صورت گرفته است. ابهامات و سوالات در خصوص این تغییرات به صورت فعالانه توسط این شرکت پاسخ داده می‌شود. ویدیوها و آیتم‌های آموزشی متعددی آماده شده است تا این تغییر را برای کاربران راحت‌تر کند.
بخوانید  تبلیغات ویدیویی طولانی‌تر نرخ تبدیل بهتری نسبت به تبلیغات ویدیویی کوتاه دارند

این تغییرات از روز گذشته فعال و برای همه کاربران در دسترس قرار گرفته است.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک