مکدونالد در تبلیغات کریسمسی خود برخلاف همیشه، روی آرامش و سادگی تمرکز میکند
مکدونالد امسال تبلیغ کریسمس خود را با رویکردی نو و متفاوت معرفی کرده است. برخلاف تبلیغات سنتی کریسمس که معمولاً پر از شلوغی و هیاهو هستند، این کمپین تلاش کرده است اجرایی ساده داشته باشد. ساده و دلنشین توجهها را جلب کرده است.
به گزارش دیام برد و به نقل از CreativeBrief، مکدونالد تبلیغ کریسمس امسال خود را با رویکردی نو و متفاوت از تبلیغات رایج این ایام اجرا کرده است. برخلاف تبلیغات سنتی کریسمس که معمولاً پر از شلوغی، هیاهو و جشنهای پر سروصدا هستند، مکدونالد بیشتر از هرچیز، آرامش و به دور از دغدغهها بودن را در ویدیوی تبلیغاتی جدید خود پررنگ کرده است.
در واقع این برند تلاش کرده است که در ویدیوی تبلیغاتی خود، کلیشه همیشگی تبلیغات در این ایام را زیر پا بگذارد و نتیجه این شده که در کمپین جدید این برند، خبری از تبلیغات شلوغ و پر زرقوبرق نیست؛ در عوض، این کمپین روی سادگی و زیبایی لحظههای واقعی و دلنشین تمرکز کرده است. به گفته مدیران این برند این کمپین با هدف تشویق مصرفکنندگان به فرار از شلوغی و استرسهای معمول در ایام کریسمس و شعار «حس خوب و شادی» طراحی شده است.
در این تبلیغ، داستان یک زوج جوان پس از یک روز کاری پرمشغله روایت میشود که در حال عبور از خیابان، نماد آشنای مکدونالد را در دوردست میبینند. این نماد آنها را ترغیب میکند تا برای لحظاتی از مشغلههای خود دست بکشند و به یک تجربه ساده و لذتبخش برسند. تصمیم آنها برای توقف در مکدونالد، آغازگر یک نمایش نورانی و زیبای کریسمس میشود.
میشل گراهامکلر، مدیر ارشد بازاریابی مکدونالد، در خصوص این کمپین گفته است: «کریسمس یک زمان جادویی است، اما ما گاهی فراموش میکنیم برای خود یا عزیزانمان وقت بگذاریم. به همین دلیل، ما در مکدونالد میخواهیم ارزش لحظات کوچک شادی و آرامش را به مردم یادآوری کنیم.»
همچنین مکدونالد با استفاده از روشهای خلاقانه، برچسبهای ویژهای را در مکانهای مختلف شهر، از جمله ایستگاههای اتوبوس و رستورانها، قرار داده است. کاربران با پیدا کردن این برچسبها می توانند شانس برنده شدن جوایز روزانه مکدونالد را داشته باشند. این جوایز شامل غذاهای رایگان و کالاهای مخصوصی است که تنها از طریق اپلیکیشن مکدونالدز قابل دریافت هستند.