زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برند زنجیره‌ای فست‌فود مک‌دونالد اخیرا تبلیغات محیطی متفاوتی را منتشر کرده است تا نهایت استفاده تجاری خود را از گرمای هوا در بریتانیا ببرد.

به نقل از سایت درام، با شروع دوباره افزایش دما در بریتانیا، مک‌دونالد در بیلبورد جدید و بسیار مینیمال خود تنها یک قطره آب شده از میلک‌شیک توت‌فرنگی را در کنار لوگوی خود به تصویر کشیده است تا خنکی میلک‌شیک‌های خود را به یاد مردم بیاورد.

منبع: the drum

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *