پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

در نشست اخیر MBA News مطرح شد: بخش اصلی بودجه مارکتینگ برندهای فعال در بازار ایران به کمپین‌های تبلیغاتی اختصاص دارد

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
28 آبان 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در نشست اخیر MBA News مطرح شد: بخش اصلی بودجه مارکتینگ برندهای فعال در بازار ایران به کمپین‌های تبلیغاتی اختصاص دارد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در آبان ماه ۱۴۰۲، بسیاری از برندهای فعال در بازار ایران در حال برگزاری جلسات برنامه‌ریزی و تعیین بودجه سال ۱۴۰۳ بودند. در این راستا، ام بی ای نیوز نشستی با حضور نمایندگان بیش از ۱۲۰ برند برگزار کرد تا موضوع «از ترندهای بازاریابی و تبلیغات تا برنامه‌ریزی و بودجه» را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

در روز ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲، این نشست با ارائه یک گزارش توسط مدیران شرکت EMRC با موضوع «تحقیقات بازار ۳۶۰ درجه» آغاز شد. در این ارائه، کامیار امامی مدیرعامل و نرگس صادقی مدیر بازاریابی و توسعه فروش emrc آخرین تحولات شرکت و ابزارهای تحقیقات بازار را که emrc از طریق آنها گزارش‌های جامعی را در اختیار برندها قرار می‌دهد، معرفی کردند. این ابزارها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از آخرین وضعیت خود و رقبا مطلع شوند.

در نشست اخیر MBA News مطرح شد: بخش اصلی بودجه مارکتینگ برندهای فعال در بازار ایران به کمپین‌های تبلیغاتی اختصاص دارد 1

در ادامه، پنلی تحت‌عنوان «از ترندهای بازاریابی و تبلیغات تا برنامه‌ریزی بودجه» با حضور علیرضا علیخانی (معاونت بازاریابی و تبلیغات گروه انتخاب الکترونیک آرمان)، رامین آرنگ (مدیرکل بازاریابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و OOH شرکت تجارت شرق ایندستریز)، ماندانا سینا (معاونت بازاریابی هلدینگ آریا ملل زرین) و مهیار محمدی (مدیر ارشد بازاریابی دیجی اکسپرس) برگزار شد.

در نشست اخیر MBA News مطرح شد: بخش اصلی بودجه مارکتینگ برندهای فعال در بازار ایران به کمپین‌های تبلیغاتی اختصاص دارد 2

در این پنل، موضوع گردهمایی از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و پنلیست‌ها درباره نحوه بودجه‌بندی شرکت‌های خود، نحوه جمع‌آوری اطلاعات برای برنامه ریزی و بخش‌هایی که باید در سال ۱۴۰۳ در بودجه مورد توجه قرار بگیرند، صحبت کردند.

همچنین در این نشست، از حاضران در فرم نظرسنجی سئوالات مختلفی پرسیده شد. طبق اطلاعات بدست آمده از این نظرسنجی، درصد قابل توجهی از برندهای ایرانی در فصل پاییز و ماه‌های آخر سال میلادی جلسات بودجه بندی خود را برگزار می‌کنند. همچنین مشخص شد که بیشترین بخش بودجه مارکتینگ برندهای فعال در بازار ایران صرف کمپین‌های تبلیغاتی می‌شود.

در پایان، حاضران گردهمایی با همراهی پنلیست‌ها به تحلیل داده‌های بدست آمده از نظرسنجی و اعلام نظرشان درباره موضوع مطرح شده پرداختند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات

اسمارتک