پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

از مارکت وردپرس تا 7 سالگی ژاکت

مرجان عبدی مرجان عبدی
30 شهریور 1400
زمان مطالعه: 6 دقیقه
از مارکت وردپرس تا 7 سالگی ژاکت
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سال 93 بود که شرکت ژاکت به عنوان دومین محصول مجموعه همیار وردپرس، آغاز به کار کرد. دو سال ابتدایی فعالیتش با نام marketwp به معنی مارکت وردپرس شناخته می شد، تا اینکه به نام ژاکت تغییر نام داد.  حالا به تاریخ 23 شهریور 1400 ژاکت 7 سالگی خود را جشن می گیرد.

آموزش طراحی سایت وردپرس با ژاکت

وردپرس به عنوان سایت سازی که نیازی به کدنویسی ندارد و طراحی سایت با آن آسان و کم هزینه است، در ایران و جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد. از این روست که بنیان گذاران ژاکت با اشراف به نیاز بازار موجود به وردپرس فارسی و با فراهم کردن زمینه مناسب برای دسترسی به آن و همچنین ارائه آموزش های لازم، کار طراحان سایت داخل کشور را آسان کردند. بلاگ ژاکت یک مرجع معتبر آموزشی در حوزه وردپرس و طراحی سایت می باشد.

 

 

راه اندازی سایت با وردپرس درژاکت

ایده ابتدایی شکل گیری ژاکت از آموزش و ساخت محصولات وردپرسی آغاز شد. رفته رفته که نیاز کاربران به محصولات فارسی سازی شده رو به افزایش رفت، ژاکت نیز روند خرید دلاری محصولات و فارسی سازی آنها و در نهایت فروششان را پیش گرفت. اکنون کمتر کسی در حوزه سایت و طراحی سایت هست که ژاکت را نشناسد. به مرور دیگر تنها ژاکت محصولات وردپرسی را معرفی و ارائه نمی کرد، بلکه توسعه دهندگانی از اقصی نقاط ایران به جمع فروشندگان ژاکت پیوستند و از این مارکت پلِیس برای معرفی و فروش محصولاتشان استفاده کردند.

بخوانید  مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران « منتا » با همکاری مرکز نوآوری جهش برگزار می کنند: رویدادی برای استارتاپ‌های مرتبط با تعاون، جامعه، و اقتصاد جمعی

مزایا ویژه ژاکت 

امروز ژاکت افتخار می کند که طراحان و توسعه دهندگان محصولات وردپرسی با اعتماد و اطمینان خاطر محصول خود را در ژاکت به فروش می رسانند. روند آن نیز اینگونه است که فروشنده در سایت ژاکت ثبت نام می کند و مشخص می کند محصولش در کدامیک از دسته های قالب، افزونه، اسکریپت قرار دارد و در نهایت با ارائه اطلاعات، از جامعه بزرگ مشتریان ژاکت برای فروش محصولات خود استفاده می کند. علاوه بر توسعه دهندگان، کاربران و طراحان سایت نیز به ژاکت اعتماد دارند. از جمله مهمترین امکاناتی که ژاکت به مشتریان خود ارائه می دهد، خدمات پشتیبانی 24 ساعته و به روزرسانی محصولات است. این کمک می کند کاربر بدون اینکه با مشکلی در روند نصب و به روزرسانی محصولات مواجه شود، به راحتی و با کمترین هزینه سایت وردپرسی خود را مدیریت کند. ژاکت به مشتریان اطمینان می دهد برای حل همه مشکلات و پاسخ گویی به سوالات کاربران، در دسترس است. بنابراین کاربر علاوه بر تهیه محصول اوریجینال و تضمین شده، از خدمات پشتیبانی نیز بهره می گیرد.

لازم به ذکر است، در طول هفت سال گذشته با تلاش تیم حرفه ای ژاکت، افتخارات بزرگی حاصل شد؛ از جمله منتخب 3 دوره جشنواره وب ایران به عنوان برترین مارکت اینترنتی در سال های 95، 96 و 97، جذب بیش از 120 هزار کاربر عضو (فروشنده و خریدار)، دارای 900 توسعه دهنده فعال، کسب رتبه زیر 20 الکسا در میان سایت های ایرانی و رتبه زیر 800 الکسا در میان وب سایت های جهانی

ژاکت اولین مرجع وردپرس فارسی در ایران

ژاکت به عنوان مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران، مانند هر بیزنسی کار خود را از مقیاس کوچک آغاز کرد، اما خیلی زود توسعه کسب و کار، توسعه محصولات و جذب فروشنده های بیشتر، به بزرگتر شدن و البته پخته تر و باتجربه تر شدن ژاکت کمک کرد. تا جایی که امروز ژاکت بیش از 30 نفر پرسنل دارد که به صورت تمام وقت برای حفظ رضایت مشتریان خود تلاش می کنند. تیم محصول، برنامه نویسان، شبکه های اجتماعی، سئو و دیجیتال مارکتینگ و پشتیبانی به طور مستمر تلاش می کنند ضمن رفع مشکلات و نیازهای مشتریان کنونی، محصولات جدید و به روز نیز به بازار معرفی کرده و کاربران بیشتری را جذب این بازار کنند.

بخوانید  لزوم توجه بیشتر برندهای ایرانی به مسئولیت اجتماعی بازاریابی

کارنامه 7 ساله فروشگاه وردپرسی ژاکت

ژاکت عملکرد قابل توجهی را در کارنامه 7 ساله خود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 2.250.000 تیکت پاسخگویی به مشکلات کاربران
  • 700.000 دقیقه پاسخگویی تلفنی به کاربران
  • راه اندازی 250.000 کسب و کار با محصولات ژاکت
  • 130.000 نفر طراح سایت حرفه ای و کاربلد
  • 210.000 بازخورد ثبت شده برای محصولات ژاکت
  • 500 تیم حرفه ای برنامه نویس و توسعه دهنده

لازم به ذکر است ژاکت در تلاش برای تبدیل شدن به بازار بزرگی برای طراحان و برنامه نویسان و پل ارتباطی بین توسعه دهندگان و مشتریان، شرایط و امکانات ویژه ای فراهم کرده تا در این بازار رقابت، پیشی گرفته و مزیت رقابتی قابل توجهی را به مخاطبان خود ارائه دهد. از جمله 6 ماه گارانتی بازگشت وجه، بروزرسانی خودکار محصولات و تضمین کیفیت و اصالت محصولات؛ در واقع کلیه محصولات ژاکت پس از تایید کیفیت و اصالت تیم تخصصی بررسی محصول، در ژاکت قرار می گیرند.

 درآمدزایی راحت و کم هزینه  با ژاکت

تیم حرفه‌ای ژاکت به مدیریت آقای علی حاجی محمدی در صدد است تا ژاکت را به مکانی برای درآمدزایی متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ و حتی گرافیست ها تبدیل کند. کمااینکه تاکنون نیز تاثیر بسزایی در درآمدزایی طراحان سایت داشته است و به این موضوع می بالد. از این روست که در  دوران همه گیری ویروس کورونا که بسیاری از کسب و کارها دچار افول شدند، کسب و کارهای بسیاری توسط ژاکت توانستند درآمدزایی خود را داشته باشند و به حیاتشان ادامه دهند. از جمله اقدامات ژاکت برای رسیدن به این هدف، راه اندازی ژاکت استودیو بوده. ژاکت استودیو با هدف ایجاد امکانی برای درآمدزایی متخصصانی که به صورت فریلنسری کار می کنند، در سال گذشته کار خود را آغاز کرد. در این پلتفرم کارفرما پروژه های خود را تعریف می کند و متخصصان فریلنسر نیز با ذکر تخصص و مهارت خود، پروژه مرتبط و مناسب خود را دریافت می کنند. این همان شیوه درآمدزایی راحت و کم هزینه است که به فریلنسرها کمک می کند در خانه یا هر جا که هستند با کمترین هزینه و مشکل، پروژه کاری بگیرند و حقوق مناسب دریافت کنند. با نگاهی به گذشته، ژاکت هفت سال پرفراز و نشیب و البته پرافتخاری را پشت سر گذاشته، با این حال آینده پیش روست و تیم جوان و پرانرژی ژاکت انگیزه های بسیاری برای پیشرفت و توسعه ژاکت دارند. چشم انداز آینده ژاکت به گفته علی حاجی محمدی، تبدیل آن به تنها مرجع market place دیجیتال ایران خواهد بود که در آن آموزش متخصصان و درآمدزایی برای آنان در کنار هم محقق خواهد شد.

بخوانید  صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو گزارش سالانه خود را منتشر کرد

 

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات