سنجاب
اخبار تبلیغات

نتفلیکس فرانسه در یک کمپین تبلیغاتی تعاملی با بازسازی «بازی مرکب» ۱۰ هزار تماشاگر را به شانزلیزه کشاند

کیمیا منصوری کیمیا منصوری
20 آذر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نتفلیکس فرانسه در یک کمپین تبلیغاتی تعاملی با بازسازی «بازی مرکب» ۱۰ هزار تماشاگر را به شانزلیزه کشاند

نتفلیکس در آستانه پخش فصل دوم سریال بازی مرکب، با بازسازی یکی از بازی‌های مرگبار این سریال در خیابان شانزلیزه پاریس، رویدادی تعاملی و تجربه‌محور برای طرفداران این سریال رقم زد. رویدادی که توجه ۱۰ هزار تماشاگر حضوری و بیش از ۱.۵ میلیون بیننده آنلاین را در کمتر از دو ساعت به خود جلب کرد.

به گزارش دی‌ام برد، نتفلیکس فرانسه همراه با آغاز تبلیغات جهانی فصل دوم سریال Squid Game (بازی مرکب) تجربه‌ای تعاملی برای طرفداران این سریال در فرانسه رقم زد. در این رویداد تبلیغاتی تجربه‌محور ، ۹۰۰ نفر در خیابان شانزلیزه پاریس نسخه‌ای واقعی از بازی مشهور «چراغ قرمز، چراغ سبز» که یکی از بازی‌های مرگبار اسکویید گیم بود را اجرا کردند و ۱۰ هزار نفر تماشاگر این رویداد بودند. این بازی با همان عروسک غول‌پیکر معروف، لباس‌های سبز بازیکنان و سربازان صورتی سریال، به طور کامل بازسازی شد.

نتفلیکس فرانسه در یک کمپین تبلیغاتی تعاملی با بازسازی «بازی مرکب» ۱۰ هزار تماشاگر را به شانزلیزه کشاند 1

حضور این تعداد از شرکت‌کنندگان و اجرای بازی در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های دنیا، جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر را به محل برگزاری این رویداد کشاند. این اتفاق هیجان‌انگیز علاوه بر جذب حضوری مخاطبان، در پخش آنلاین نیز با استقبال چشمگیری روبه‌رو شد و در کمتر از دو ساعت ۱/۵ میلیون نفر آن را به صورت زنده تماشا کردند.

نتفلیکس فرانسه در یک کمپین تبلیغاتی تعاملی با بازسازی «بازی مرکب» ۱۰ هزار تماشاگر را به شانزلیزه کشاند 2

این رویداد تعاملی، بخشی از کمپین بازاریابی نتفلیکس برای جذب بیشتر مخاطبان به تماشای فصل دوم سریال «بازی مرکب» از این پخش‌کننده آنلاین است. این سریال کره‌ای که با داستانی هیجان‌انگیز به سرعت به یک ترند جهانی تبدیل شد. حالا نتفلیکس با چنین فعالیت‌های تبلیغاتی نوآورانه‌ای تلاش می‌کند تا جایگاه این سریال را در ذهن مخاطبان حفظ کند و حتی شاید تقاضای ساخت فصل سوم این سریال را در مخاطبان ایجاد کند.

بنظر می‌رسد موفقیت این رویداد تعاملی و تجربه‌محور نشان‌دهنده تأثیر قدرت بازاریابی تجربی و تعامل مستقیم با مخاطبان در تبلیغات است.

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
کیمیا منصوری
کیمیا منصوری
هنرهای دراماتیک را دوست داشتم و خواندم، روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای را انتخاب کردم و حالا خبر می‌نویسم. دی‌ام برد فرصتی است تا دنیای بازاریابی دیجیتال را روایت کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

ادزتو