مراسم اختتامیه بوتکمپ مارکتینگ اتومیشن رهنماکالج با همکاری اسمارتک برگزار شد
بوتکمپ مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج با همکاری اسمارتک در ۶ هفته به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد. هدف از برگزاری این بوتکمپ آموزش مارکتینگ اتومیشن و استفاده عملی و کاربردی از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک بود. این بوتکمپ از ۱۳ اردیبهشت شروع شد و در تاریخ ۲۲ خرداد پایان یافت.
اسمارتک پیرامون این بوتکمپ عنوان میکند: در این بوتکمپ مهارتجویان آموزشهای لازم برای ورود به بازار کار و یا موفقیت در مسیر شغلی را کسب کردند و برای حضور در شرکتهای مختلف به عنوان کارشناس مارکتینگ اتومیشن و یا eCRM آماده شدند. نکته جالب توجه در این بوتکمپ، حضور مهارتجویان با رزومههای مختلف بود؛ مهارتجویانی که با سن کم و در ابتدای مسیر شغلی بودند و در کنار آنها افرادی که سابقه کار در شرکتهای بینالمللی به عنوان مدیر مارکتینگ را داشتند. این موضوع نشان از اهمیت و جدید بودن این دانش در حوزه مارکتینگ را دارد. مدرسین این بوتکمپ از افراد با سابقه در حوزه مارکتینگ اتومیشن انتخاب شده بودند که تجربه ارزشمندی در صنایع گوناگون داشتند و این تجربه را با مهارتجویان به اشتراک گذاشتند و از نکات مهم و تاثیرگذار در اجرای کمپینهای مارکتینگ اتومیشن با آنها صحبت کردند.
به گزارش روابط عمومی اسمارتک در روز انتهایی بوتکمپ، مراسم اختتامیه همراه با ارائه پروژه تیمهای شرکتکننده و ارزیابی مدرسین برگزار شد. مدرسین پروژههای مهارتجویان را ارزیابی کردند و آخرین نکات را برای اجرای کمپینهای مارکتینگ اتومیشن با هدف رشد کسبوکارها به آنها گوشزد کردند.