پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نظرسنجی Marketing Week نشان داد: مارکترها ناچارند بدون افزایش حقوق بیشتر کار کنند

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
12 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نظرسنجی Marketing Week نشان داد: مارکترها ناچارند بدون افزایش حقوق بیشتر کار کنند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اطلاعات نظرسنجی‌های شغلی و حقوق و دستمزد که توسط  marketingweek انجام شده است، نشان می‌دهد که میزان قابل توجهی از فعالان در حوزه بازاریابی براین باورند که بیش از حد کار می‌کنند و ناچار به پذیرش مسئولیت‌های زیادی هستند و این در حالی است که برای این مسئولیت‌های بیشتر، افزایش حقوق دریافت نمی‌کنند.

بر اساس نظرسنجی انحصاری شغلی و حقوق و دستمزد که توسط marketingweek در سال ۲۰۲۴ انجام شده است، تعداد قابل توجهی از مارکترها یعنی حدود ۴۰ درصد از آنها گفته‌اند که در محیط کار از آنها خواسته می‌شود که بدون افزایش حقوق، مسئولیت‌های بیشتری بر عهده بگیرند.

این نظرسنجی که از ۳۰۰۰ مارکتر انجام شده است، در کمال تعجب نشان می‌دهد که حتی مدیران ارشد مارکتینگ نیز چنین احساسی دارند. درواقع ۴۲.۶ درصد از CMOها نیز اعلام کرده‌اند که بدون افزایش دستمزد از آنها کار بیشتر درخواست می‌شود.

نظرسنجی Marketing Week نشان داد: مارکترها ناچارند بدون افزایش حقوق بیشتر کار کنند 1

نکته جالب دیگر در این نظرسنجی اینجاست که مارکترهایی که در شرکت‌های بزرگ‌تر کار می‌کنند، بیشتر از مارکترهایی که در شرکت‌های کوچک کار می‌کنند چنین احساسی دارند. آمارها در این زمینه می‌گوید که ۳۸.۷ درصد از مارکترهای فعال در شرکت‌های SME اعلام کرده‌اند که حجم کاری آنها بدون تغییر در میزان دریافتی‌شان اضافه شده است و این درحالی است که این آمار برای مارکترهای شرکت‌های بزرگ‌تر ۴۱.۵ بوده است.

اطلاعات این نظرسنجی حاکی از این است که ۴۲.۳ درصد مارکترهایی که در شرکت‌های B2B فعالیت دارند، چنین فشاری را حس کرده‌اند اما این اعداد وقتی به شرکت‌های B2C می‌رسد با اندکی افت به ۳۸.۶ درصد می‌رسد.

نظرسنجی Marketing Week نشان داد: مارکترها ناچارند بدون افزایش حقوق بیشتر کار کنند 2

در ادامه از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در رابطه با مدل‌ کارها و مسئولیت‌های اضافه‌شان پرسیده شده است و پاسخ‌ها نشان می‌دهد که برخی از مسئولیت‌هایی اضافه‌ای که از بازاریابان خواسته شده است شامل ارتباط با رسانه‌، مدیریت برند شرکت، به‌روزرسانی‌های فناوری و استراتژی دیجیتال، و همچنین استخدام مارکترهای تازه‌کار بوده است.

 

 

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک