پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تبلیغات منگو به‌دلیل استفاده از مدلی که لاغری مفرط داشت، ممنوع شد

مرجان عبدی مرجان عبدی
8 فروردین 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
تبلیغات منگو به‌دلیل استفاده از مدلی که لاغری مفرط داشت، ممنوع شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اداره استانداردهای تبلیغاتی بریتانیا (ASA) پلتفرم مد و فشن منگو را به دلیل نشان دادن یک مدل «بسیار لاغر ناسالم»در یکی از دسته‌بندی محصولات خود، «غیر مسئولانه» خوانده است و تبلیغات این برند را ممنوع کرده است.

تصویر مورد بحث ASA مدلی را نشان می‌داد که دست‌هایش در کنار بدن قرار داشت و بسیار لاغر و ناسالم به‌نظر می‌آمد. اداره استاندارد تبلیغاتی معتقد بود که این مدل به‌طور ناسالم لاغر به نظر می‌رسد و می‌گوید این تبلیغ و درج این تصویر در تبلیغات این برند «غیر مسئولانه» است.

تبلیغات منگو به‌دلیل استفاده از مدلی که لاغری مفرط داشت، ممنوع شد 1

شرکت منگو در ادامه این شکایت‌ها پاسخی منتشر نکرد که همین امر باعث نارضایتی اداره استاندارد تبلیغاتی شد و در ادامه از این مجموعه خواست تا اطمینان حاصل کند که در تصاویر این تبلیغ تجدید نظر می‌کند و دیگر از مدل‌هایی که لاغری مفرط و ناسالم دارند استفاده نمی‌کند.

این اولین باری نیست که رگولاتور مدل‌های لاغر ناسالم را ممنوع می‌کند، در حالی که یکی از برندهای مد، Warehouse، فهرست محصولات را نیز به دلیل نمایش تصویری که در تابستان سال گذشته از این جهت مشکل داشت را نیز ممنوع کرده است. طبق مقررات ASA، برندها نباید تصاویری را ارائه دهند که مدل‌ها را به گونه‌ای به نمایش بگذارند که وزن بدنشان ناسالم باشد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک