زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به اعلام کمپانی گوگل، کاربران سرویس گوگل ادز هم‌اکنون می‌توانند از داشبوردها در اکانت مدیریت خود استفاده کنند. همچنین، این داشبوردها جهت استفاده بهتر و سریع‌تر، با تغییرات و بهبودهایی همراه شده‌اند. به نظر می‌رسد که داشبوردها در قسمت‌های زیر تقسیم شده‌اند:

  • خلاصه‌های Top-Level
  • تبدیل در طول زمان
  • عبارات جست‌وجوشده برتر
  • گزارش عملکرد کمپین
  • اینسایت‌های قسمت مزایده سرچ
  • لوکیشن‌های برتر

گوگل این تصویر را در اعلامیه خود در خصوص این خبر آورده است.

گوگل ادز

برای داشتن این داشبوردها فقط کافی است که به قسمت Reports Menu در اکانت مدیریت گوگل ادز خود بروید و روی داشبوردها کلیک کنید. گوگل همچنین اضافه کرد که برای بهبود عملکرد داشبوردها، آن‌ها با چند تغییر همراه کرده‌اند. هم‌اکنون به عنوان کاربر گوگل ادز می‌توانید:

  1. رِنج تاریخ و فیلترها را برای کل داشبورد تغییر دهید.
  2. کارت‌های تعاملی، قابلیت‌های فرمت‌دهی متنوع و فرمت‌دهی کاندیشنال اضافه کنید.
  3. گزارش‌های با‌کیفیت‌تری را با سرعت بالاتر دانلود کنید.
  4. کارت‌ها و لی‌اوت‌ها را طبق اندازه صفحه خود تغییر سایز دهید.
  5. با کپی کردن روی گزارش‌های ذخیره‌شده موجود، یک کارت داشبورد ایجاد کنید.

تا پیش از این، این داشبوردها فقط می‌توانستند داده های حساب‌های فردی را نشان دهند؛ اما با این تغییرات، داشبوردها هم‌اکنون در سطح مدیریت اکانت در دسترس افراد خواهد بود.

بخوانید  یکتانت، تبلیغات کلیدواژه‌ای را به سرویس‌های خود اضافه کرد